-
نرم افزار CRM و مدیریت منابع انسانی
دوشنبه 13 بهمن 1399 16:06
منابع انسانی آن دسته از اجزای تشکیل دهنده یک سازمان هستند که از چهره ها و نیازهای انسانی همه کارکنان درون آن سازمان مراقبت می کنند. توابع کلیدی منابع انسانی در یک سازمان عبارت اند از- استخدام و انتخاب کارکنان. محاسبه جبران خسارت و پاداش مدیریت برنامه. آموزش در خانه برای همه کارکنان با توجه به مجموعه مهارت. محاسبه...
-
راهنمای اتوماسیون نرم افزار CRM
چهارشنبه 8 بهمن 1399 16:37
پیاده سازی یک نرم افزار CRM نشانه روشنی است که شما در حال اولویت بندی پوسته پوسته شدن و رشد برای کسب و کار خود هستید. برای کسب و کار در تمام اندازه ها، صفحات گسترده و ضبط دستی نگه داشتن به سرعت قدیمی می شود. با استفاده از CRM زندگی شما را بسیار آسان تر می کند و به رشد کسب و کار شما کمک می کند - تحقیقات نشان می دهد...
-
استفاده از نرم افزار CRM در رکود اقتصادی
دوشنبه 6 بهمن 1399 16:33
n چند ماه گذشته تقریبا هر رکود اقتصادی به رسمیت شناخته شده شاخص پیشرو چشمک می زند. منحنی عملکرد وارونه شده است. داو به بازی هاپس کوچ ادامه می دهد. پاندیت ها تمام تلاششون رو میکنن تا ترسناک به نظر برن در SMB، سازمان های فروش یا با استراتژی رکود پیش گیرانه به دندان ها مسلح هستند یا به طور کامل به دنبال راه دیگر هستند....
-
3 روش مقابله با رکود اقتصادی با نرم افزار CRM
یکشنبه 5 بهمن 1399 14:53
با وجود فشارهای رکود اقتصادی در سال جاری، همراه با شاخص های گزارش هزینه های فن آوری گرفتن رکود، انتظار می رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم افزار به رشد مداوم ادامه دهد. یکی از دلایل این امر این است که یک نرم افزار CRM می تواند ابزار ارزشمندی برای شرکت ها برای اهرم مالی برای تبدیل روند باشد. در رکود اقتصادی،...
-
نرم افزار مدیریت کارها
چهارشنبه 24 دی 1399 16:24
تقاضای فزاینده ای برای مدیران پروژه در جهان فعلی وجود دارد چرا که شرکت های بیشتر و بیشتر برای انجام پروژه های خود از دیگران انتخاب می کنند در نتیجه نیاز به نرم افزار مدیریت پروژه با پیشینه مربوطه، آموزش و تجربه دارند. انتظار می رود گشایش های شغلی در صنعت IT در دهه ای که از سال ۲۰۰۸ شروع می شود به ۱۷٪ افزایش یابد. یک...
-
هر چیزی که باید درباره کار کردن با نرم افزار تماس پرداز بدانید
یکشنبه 21 دی 1399 15:34
اگر شما چیزی شبیه به من هستید، وقتی یک لیست شغلی برای یک عامل مرکز تماس می بینید احتمالا فکر می کنید، " نرم افزار تماس سانترال هنوز بالا و در حال اجرا هستند؟" شما فکر می کنم مردم یک راه متفاوت برای دریافت کمک پس از قرار دادن در انتظار به مدت 25 دقیقه را انتخاب کنید. اما, در بسیاری از موارد, یک مشتری ممکن است...
-
نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟
پنجشنبه 18 دی 1399 11:17
نرم افزار مدیریت پروژه به شاخه مدیریت پروژه اختصاص داده شده به برنامه ریزی، زمان بندی، تخصیص منابع، اجرا، ردیابی و تحویل پروژه های نرم افزاری و وب اشاره دارد. مدیریت پروژه در مهندسی نرم افزار متمایز از مدیریت پروژه های سنتی در آن پروژه های نرم افزاری دارای یک فرایند چرخه عمر منحصر به فرد است که نیاز به دور های متعدد...
-
CRM چیست؟
سهشنبه 16 دی 1399 09:58
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط کسب و کار برای رشد کسب و کار خود را. یک سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل بمانند، فرایندهای ساده سازی، و بهبود سودآوری. هنگامی که مردم در مورد CRM صحبت می کنند،...
-
قوانین مربوط به تبلیغات تلفنی چه هستند؟
پنجشنبه 11 دی 1399 13:56
قوانین مربوط به تماس های بازاریابی زنده در مقررات 21، 21A و 21B است. به طور خلاصه، شما نباید تبلیغات تلفنی زنده ناخواسته برقرار کنید: به هر کسی که به شما گفته است تماس های شما را نمی خواهند؛ به هر شماره ثبت شده با TPS یا CTPS، مگر اینکه فرد به طور خاص به تماس های شما رضایت داده است - حتی اگر آنها یک مشتری موجود هستند...
-
روش های برنامه ریزی شخصی با کمک تکنولوژی
دوشنبه 8 دی 1399 09:55
روش های برنامه ریزی شخصی با کمک تکنولوژی اگر فکر میکنید که گوشیهای هوشمند باعث شده است بیش از پیش از انجام کارهای روزانه خود عقب بمانید باید بگوییم به کمک همین گوشیها قادر خواهید بود نظم و ترتیب خاصی به امور روزانه بخشیده و برنامهریزی شخصی برای انجام کارهایتان داشته باشید. با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از...
-
بهترین نرم افزار های تماس پرداز
دوشنبه 1 دی 1399 12:10
حتی در دنیای دیجیتال امروز، مشتریان اغلب پشتیبانی تلفنی را در هنگام رسیدن به خدمات به مشتریان ترجیح می دهند. بی واسطه بودن و آشنایی صحبت کردن در تلفن با یک انسان واقعی اعتماد بین یک مشتری و عامل خدمات به مشتریان را ایجاد می کند. اما مدیریت پشتیبانی تلفنی می تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از شرکت های رو به رشد باشد. در...
-
3 کمک نرم افزار CRM به بهبود تجربه مشتری
دوشنبه 1 دی 1399 11:47
چگونه می توان فرآیند خرید محصول را به یک تجربه عالی برای مشتری تبدیل کرد؟ بسیاری از صاحب نظران در پاسخ به پرسش بالا یکپارچه سازی CRM را توصیه می کنند. زیرا پیاده سازی CRM این امکان را به کسبوکارها میدهد که استراتژیهای مؤثر برای مدیریت روابط با مشتریان خود طراحی کنند . تجربه خوب مشتری قلب تپنده هر کسبوکار موفقی...
-
مباحث مهم و کلیدی درباره مدیریت ارتباط با مشتری
چهارشنبه 15 مرداد 1399 13:15
فهرست مطالب مباحث مهم و کلیدی درباره مدیریت ارتباط با مشتری ویژگی های انتقاد در ارتباط در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری بررسی ضرورت تکریم مشتری درباره با مدیریت ارتباط با مشتری تعریف تکریم مشتری و ویژگی شخصیتی در مدیریت ارتباط با مشتری داستانی درباره اهمیت مشتری و مدیریت مشتری مداری رابطه عزم و پشتکار با موفقیت در...