مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

استفاده از نرم افزار CRM در رکود اقتصادی

n چند ماه گذشته تقریبا هر رکود اقتصادی به رسمیت شناخته شده شاخص پیشرو چشمک می زند.  منحنی عملکرد وارونه شده است. داو به بازی هاپس کوچ ادامه می دهد. پاندیت ها تمام تلاششون رو میکنن تا ترسناک به نظر برن

در SMB، سازمان های فروش یا با استراتژی رکود پیش گیرانه به دندان ها مسلح هستند یا به طور کامل به دنبال راه دیگر هستند.  اگر مطمئن نیستید که کدام ستون را امتحان کنید ورزش زیر را امتحان کنید:

دفعه بعد که یکی از شرکت های تازه وارد شرکتت یه معامله به ارزش دست دادن ازشون بپرس که دارن چیکار میکنن تا خط لوله شون رو اثبات کنن

شاید چند دقیقه صبر کن و بعدش بپرس

امیدوارم پاسخ شامل نرم افزار CRM.  از انگشتام رد میشدم ولی نفسم رو نگه نمی داشتم  امیدوارم تعهد نجیب به تمرکز بر روی اصول وجود دارد, ترجیحا یکی با مقدار زیادی از تماس چشمی.  اگر نه، و یا اگر تعهد سابقه در حال اجرا از بخار نگران نباشید. در اینجا فروش کوچک کسب و کار رکود راهنمای زمینه آن را به عنوان مربوط به CRM ، و یا SSBRFG : CRM برای کوتاه است.  (من در بازاریابی نیستم)

برداشتن این مراحل به شما کمک خواهد کرد که فروش استراتژیک از طریق رکود اقتصادی با تکیه بر CRM خود را، چه CRM خود را یک ماشین به خوبی روغن و یا غاز جوانه بوده است.

۱- آنچه را که می دانیم دوباره بررسی کنیم.

اولین گام برای آماده سازی یک استراتژی رکود اقتصادی برای سازمان فروش خود را همیشه باید با CRM شروع می شود— به طور خاص داده ها و روند در خانه.  حتی اگر شما احساس می کنید مانند راه حل خود را کم استفاده شده است، شانس بسیار خوب است که CRM داده های بسیار بیشتری از شما پیش بینی جمع آوری شده است. دریافت داده ها و قرار دادن آن را در اکسل ، قدرت BI ، Tableau ، و یا به دست کسی که با این چیزها مهارت و شروع به کشف کردن اصول اولیه :

-چند تا تماس در طول هفته انجام میشه و روندش چیه؟

-چند تا فعالیت خودکار وارد شده و چی هستن؟  اونا با کی کار میکنن؟

سوالات پیچیده فزاینده ای بپرسید تا پاسخ ها غیرقابل اعتماد شوند.  این مرحله رسیدن به خط شروع است. کیفیت داده ها را ارزیابی نکنید، که بعداً می آید.

2. سنتز منابع داده.

بیایید فرض کنید تیم فروش SMB خود را قدیس با ورود CRM نبوده است و یک سوراخ وجود دارد.   این ارزشمند است که آن داده ها را در متن با سیستم های کسب و کار دیگر قرار دهید. ساده ترین روش روکش کردن داده ها از ERP حسابداری است.  (این کار را می توان به راحتی با BI قدرت مایکروسافت انجام داد))

*بهترین نرم افزار  CRM  با استفاده از قدرت تعبیه شده BI به شما توانایی گزارش ردیف بالا.

به همان شیوه ای که نکته اول به دنبال هر گونه همبستگی آشکار است.  در اینجا چند آنهایی که اساسی برای گرفتن حرکت:


-آیا فعالیت بالاتری در حساب های درآمدی بالا وجود دارد؟

-آیا فعالیت با درآمد افزایش می یابد؟

-آیا فعالیت منظمی را می بینیم، مهم نیست حجم فروش باشد یا در فعالیت خرید همبستگی وجود داشته باشد؟

3. آشتی سیستم به تیم خود را سر شروع

راستش، شما باید سیستم های یکپارچه دریافت کنید، اما اگر پول نقد یا زمان آینده نیست بهترین جایگزین بعدی این است که مطمئن شوید که هر دو سیستم اطلاعات برابر که در آن همپوشانی وجود دارد.  این گام حیاتی است، به عنوان تاریخ مشتری به آسانی در دسترس یک عنصر حیاتی در ساخت اعتماد به نفس و اتکای تیم فروش است.

هر CRM ارزش نمک خود را تابعی برای واردات ورق اکسل داشته باشد.  دریافت صفحات گسترده از ERP و مطمئن شوید که موارد زیر وارد شده است:

-هر تماسی  اسکرپی باشید—به مناسبت بخش صورتحساب به یک سازمان مشتری بهتر از تیم فروش نفوذ می کند.  شما به راحتی می توانید یک نام، شماره تلفن، ایمیل، عنوان کار، و آدرس / محل در حداقل دریافت کنید.

-هر خریدی .  آیا تیم فروش پر کردن جزئیات مربوط در صفحه گسترده اکسل برای معاملات آنها برنده شد (منبع سرب، نوع فروش، اصول اولیه).  اکسل این را قادر خواهد ساخت که منطقی دقیق در توده انجام می شود, صرفه جویی در وقت و سرخوردگی.

ورق تکمیل شده را وارد CRM کنید به طوری که هر دو سیستم داده های یکسانی داشته باشند.

4. زمان برای یک نقشه جدید

در حال حاضر شما نسبتا با متریک های کلیدی سازمانی و چگونگی گزارش در مورد آنها آشنا هستند.  از اینجا شما می توانید مجموعه ای از یک استراتژی جدید برای درگیر شدن با مشتریان آینده نگر و فعلی بر اساس متریک شما می توانید ردیابی.

در طول این مرحله مهم است که تصور این KPI از نظر اقدامات و نتایج زندگی واقعی، صرفه جویی در جزئیات اعدام برای دو مرحله بعدی است.  سوالات زیر را از خود بپرسید، و افزایش ویژگی با هر یک:

-چند تا لمس باید روی هر چشم انداز گذاشته بشه قبل از اینکه بدون صلاحیت اعلام بشن یا مُرده باشن؟

-در طول هر مرحله از چرخه فروش چند لمس باید اعمال شود؟

-چند تا تماس تلفنی میخوای تیمت به صورت روزانه یا هفتگی درست کنه؟

-چگونه بسیاری از مخاطبین باید AE را در یک ماه ، و در چه سطح از سازمان؟

-هر چند وقت یکبار باید به مشتریان موجود زنگ بزنیم یا ایمیل بزنیم؟

به یاد داشته باشید، هدف در اینجا این است که تیم ضربه گام خود را با این متریک قبل از رکود اقتصادی بازدید.  این اهداف باید برای هر هفته یا هر ماه در سال واقع بینانه و قابل انجام باشد.


5. زمان برای برخی از نیشگون گرفتن

هنگامی که اهداف استراتژیک خود را از نقطه چهار مرحله بعدی مشخص شده است برای اطمینان از CRM منعکس کننده آن آرزوها.  در این دوره دو معیار وجود دارد که باید به آن دست پیدا کرد:

معیار A: آیا CRM به درستی پیکربندی شده برای گرفتن داده های مناسب؟

مثال: به عنوان یک مدیر فروش، من می خواهم درک بسیار خوبی از عملکرد منبع اصلی ما داشته باشد—آیا ما یک زمینه که در آن فرصت ها و یا مخاطبین را می توان توسط منبع سرب دسته بندی?

اگر پاسخ نه باشد، پس یک زمینه باید پیکربندی شود تا آن داده ها را ضبط کند و تیم باید از انتظار آن ورود داده ها ارزیابی شود.  مثل همیشه، به تیم اعتماد کنید تا این کار را انجام دهد—و سپس بازرسی کنید که به صورت معمول انجام شده است.

معیار B: آیا CRM پیکربندی شده برای کمک به کاربر در حالی که به طور همزمان گرفتن داده ها؟

مثال: می خواهم ببینم تیم فروش من هر پیشنهادی را پیگیری کرده است، آیا راهی برای پیگیری های خودکار پیشنهاد و گزارش در این مورد وجود دارد؟

اگر پاسخ راه حل فعلی شما نه است، لطفا از بقیه مقاله زیر بگذرید و اطلاعات تماس خود را ارسال کنید تا ما می توانیم به شما کمک کنیم!

کاربران در CRM تکیه می کنند زمانی که آن را یک وسیله نقلیه را به کار فوری خود را آسان تر است.  مفهوم کلیدی معرفی دسترسی پذیری است. تنظیم یادآوری ها باید آسان باشد، یا موارد عمل ناتمام باقی خواهند مانده است.  ورود یادداشت ها باید آسان باشد، یا تیم تمام اطلاعات را در سر خود نگه خواهد داشت. مغز مقیاس پذیر نیست، اما CRM پیامبر مطمئن است.

6. دوباره آموزش تیم

شانس خوب است که آن را در حالی که از تیم خود را تا به حال برخی از آموزش در CRM بوده است.  اگر شما شیوه های جدید در هر نقطه 5 معرفی کرده اند شما می خواهید مطمئن شوید که همه در یک صفحه است.  بسیاری از راه حل های CRM دارای منابع عالی در دسترس آنلاین، و یا شما می توانید مدیر حساب خود را به برنامه برخی از آموزش هدایت تماس بگیرید.  این آموزش تضمین می کند که هر پاسخگو برای استفاده از CRM به عنوان کارگردانی—هیچ نمی تواند ادعای جهل.

7. بازرسی آنچه شما انتظار

برای اطمینان از اینکه استفاده از CRM عادتی است، روزانه یا هفتگی سیستم را بررسی کنید.  استفاده از یک گزارش خاص فراهم می کند که دید به متریک های کلیدی خود را، و اطمینان حاصل شود که آنها به صورت هفتگی یا ماهانه ملاقات کرد.  اگرخرید نرم افزار CRM شما گزارش دقیقی را که نیاز به شانس هستید ارائه نمی دهد بسیار خوب است که ارائه دهنده شما می تواند یک گزارش سفارشی ایجاد کند، یا شما را به ایجاد گزارش خود هدایت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد