مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

نرم افزار CRM و مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی آن دسته از اجزای تشکیل دهنده یک سازمان هستند که از چهره ها و نیازهای انسانی همه کارکنان درون آن سازمان مراقبت می کنند. توابع کلیدی منابع انسانی در یک سازمان عبارت اند از-

استخدام و انتخاب کارکنان.
    محاسبه جبران خسارت و پاداش مدیریت برنامه.
    آموزش در خانه برای همه کارکنان با توجه به مجموعه مهارت.
    محاسبه عملکرد و مدیریت رفتار کارکنان.
    مدیریت پرتفوی و مدیریت مکان منطقه.
    تحول و تغییر مدیریت.
    ساختار سلسله مراتب کارکنان.
    مدیریت رابطه کارکنان .
    استخدام مدیریت کمپین.

کارکنان دارایی های قابل توجهی و مروجان اولیه کسب و کار سودآور برای یک سازمان هستند. از این رو، به غیر از مدیریت مشتریان و مشتریان برای هدف کسب و کار، این یک مسئولیت قاطع از یک سازمان برای مدیریت و برآورده کردن تمام نیازهای کارکنان خود است. این امر می تواند نادرست می گویند که یک سیستم CRM تنها برای مدیریت مشتریان و مشتری استفاده می شود; بیشتر روسای منابع انسانی یا مدیران از نرم افزار  CRM فارسی برای مدیریت سرمایه انسانی شرکت استفاده می کنند. این رویکرد به عنوان مدیریت منابع کارکنان (ERM) نامیده می شود. ERM یک فرایند کسب و کار است که شکاف های بین یک سازمان و کارمند آن را پر می کند تا پیوند عاطفی و حرفه ای قوی در میان آن ها ایجاد شود.

ERM به خوبی یکپارچه فراهم می کند یک سیستم پایه اطلاعات متعهد برای تمام منابع انسانی. این به عنوان سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS) در بسیاری از سازمان های مشهور است که فراهم می کند رابط بهتری برای HRs برای مقابله با کارکنان داخلی و صفحه نمایش تمام مشکلات مرتبط با رابطه بین سازمان و کارمند اصطلاح. برخی از ویژگی های آن در زیر ذکر شده است-

مدیریت پروفایل - یک تکنیک مدیریت پروفایل برای مدیریت پروفایل تمام کارکنان که شامل کل اطلاعات مربوط به کارکنان است که همچنین در معرض کارکنان در ابزار HRIS استفاده می شود. کارکنان مجاز به تغییر یا ویرایش برخی از این اطلاعات عمومی در هر زمان که نیاز وجود دارد.
    پرداخت / جبران خسارت - جزئیات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان و نام تجاری کارکنان را می توان به راحتی تحت این مدیریت. یک کارمند می تواند تمام ویژگی های مربوط به حقوق و دستمزد را ببیند و صورت حساب های حقوق و دستمزد را می توان به طور خودکار به هر کارمند کرد.
    آموزش- اطلاع رسانی برای حضور در آموزش های آنلاین و دستی می تواند به راحتی در داخل سازمان توزیع شود. این را می توان آنلاین برای کارآموزی است که می تواند اختیاری و یا اجباری ردیابی.
    مرخصی مدیریت - کارمند یک پورتال اختصاص داده شده برای درخواست و یا اطلاع رسانی برای برگ. آنها فقط باید از طریق این پورتال درخواست مرخصی کنند و اطلاعات به مدیر او بالا می رود. مدیر این گزینه را برای تصویب یا رد این برنامه کاربردی به صورت آنلاین دارد. برگ اعمال می شود از بسته نرم افزاری از برگ سالانه کارمند به طور خودکار که برای آن او می شود اطلاع رسانی ایمیل به طور منظم کسر.
    جلسات و گواهینامه ها - مدیران و کارکنان دارای تسهیلات به برنامه های آنلاین از جلسات و یا به کتاب اتاق جلسات در دسترس است. اطلاع رسانی به طور خودکار برای همه شرکت کنندگان ارسال می شود و به آنها اطلاع می دهد که در جلسه در مورد زمان بندی ها و محل برگزاری مشخص شده حضور داشته باشند. همه کارکنان نیز تسهیلات برای تکمیل و یا رسیدن به گواهینامه های آنلاین به عنوان و در صورت نیاز.
    تولید نامه ها و داده های آنلاین - مدیران منابع انسانی و یا مدیران اجرایی زیل به مبله ارائه نامه ها و یا نامه های پاسخ آنلاین به کارکنان تازه به هم پیوسته است. نیازی نیست که کارکنان جدید هر زمان که نیاز بود دوباره و دوباره اطلاعات مربوطه خود را وارد کنند.
    هشدارهای آنلاین - تغییرات آنلاین هر زمان که هر کارمند چیزی به علت تولید می شود. به عنوان مثال، کارکنان استفاده می شود برای دریافت این هشدار به طور خودکار زمانی که آنها نیاز به تکمیل هر گونه نظرسنجی و یا بررسی و یا زمانی که نیاز به تجدید هر گونه مجوز نرم افزار وجود دارد.
    صادرات / واردات تسهیلات - هر کارمند نشانی از deftness به صادرات و یا واردات هر نوع داده های موجود در پورتال به و از ورق اکسل و یا کاما فایل های جدا (فایل های CSV).

یک سازمان همیشه توسط مدیریت رابطه کارکنان بهره مند می شود اگر آن را با بهترین نرم افزار CRM با قوانین و دستورالعمل های روشن پیاده سازی کند. برای یک سازمان یک رابطه درست و سالم با کارکنان همیشه به عنوان رفت وآمد متقابل عمل می کند و منجر به بهتر شدن هر دو می شود.

بسیاری از شرکت ها تصورات غلط در مورد CRM در رابطه با ارزیابی رضایت مشتری به منظور افزایش کسب و کار دارند. سوء تفاهم های متعددی در مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که باید بررسی شود در غیر این صورت این ها ممکن است درآمد و سود سازمان هزینه داشته باشند.

شناسایی CRM با یک سیستم نرم افزاری - CRM یک استراتژی کسب و کار است که شامل افراد و فرایندهای کسب و کار علاوه بر پیاده سازی های فن آوری است. پیاده سازی موفق CRM بدون هر یک از آن ها امکان پذیر نیست. بنابراین CRM یک مسئله IT تنها به سادگی برابر با نرم افزار نیست. این امر می تواند نادرست به یک کسب و کار موفق صرفا 'فن آوری محور' نادیده گرفتن اهمیت مردم و فرایندها. نرم افزار تنها یک دستگاه فعال کننده یا تسهیل کننده است. این فرایند تنها زمانی توسط نرم افزار پیاده سازی و فعال می شود که توسط افراد به درستی طراحی و توسعه یابد. سپس تنها می تواند ارزش مشتری و شرکت را تحویل دهد. بنابراین دنباله پیاده سازی درست باید دنبال شود و باید شامل امکانات مناسب و نگرش مردم، استراتژی های کسب و کار درست و سپس اجرای فناوری اطلاعات درست باشد.
    CRM یک سیستم پیچیده است، درک آن دشوار است- معنای CRM ساده است - برای واکشی مشتریان، حفظ آنها و به حداکثر رساندن سودآوری. به دلیل تکنولوژی در حال توسعه سریع فشار بر متخصصان فناوری اطلاعات برای مقابله با تحولات اخیر وجود دارد. بنابراین 'چگونه' بخشی از اجرای CRM ممکن است احساس دشوار است. اما 'چرا' بخشی از مفهوم CRM نیز درک آن دشوار نیست. اگر ما به زمان زمانی که هیچ پیاده سازی فناوری اطلاعات وجود دارد، هنوز هم روابط مشتری در حال مدیریت و سپس با در نظر گرفتن یک پایگاه داده مشتری. در حال حاضر، در حال حاضر تکنولوژی پیشرفته تر است و کیفیت مدیریت مشتری به طور کامل تغییر کرده است. اما هسته CRM و هدف باقی می ماند همان -- به حداکثر رساندن سود کسب و کار. نگه داشتن این دیدگاه در ذهن تکنیک های مناسب باید به کار گرفته شود برای دسترسی به ابزار آن.
    CRM گران قیمت و غیر مقرون به صرفه توسط شرکت های کوچک است- این یک تصور است که هزینه تعمیر و نگهداری فناوری انرژی توسط کارآفرینان طبقه کوچک و متوسط غیر مقرون به صرفه است. امروزه ارائه دهندگان خدمات کاربردی با توابع ساده و محدود معرفی شده اند تا CRM را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهند. عملیات آن آسان است بدون درگیر کردن حرفه ای گران قیمت IT. بنابراین برای هدف قرار دادن نتایج خوب تاکید باید بر مردم و استراتژی های رویه و استفاده از نرم افزار در بخش پایان تنها.
    ارزیابی اشتباه برای بازگشت سرمایه گذاری در CRM- در اجرای CRM، بازگشت سرمایه گذاری به معنای ارزیابی بازده با هزینه های متحمل شده است. CRM گاهی اوقات به عنوان دادن ROI فقیر در نظر گرفته? این راه اشتباهی برای فکر کردن است. در واقع احتمال ROI فقیر بیشتر است اگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مستقر نشده و هزینه های فرصت بیشتر است. علل اصلی ROI فقیر نادیده گرفتن مردم و استراتژی های روش، عدم محک زنی کمی برای اندازه گیری نتایج، عدم چشم انداز در به دست آوردن استراتژیک فرصت ها و غیره است. اینها نقاطی هستند که قبل از اجرای یک CRM تعمق می کنند.
    چه کسی مسئول اجرای CRM - بازاریابی، فروش، خدمات به مشتریان، و یا مقامات فناوری اطلاعات است؟- این است که در همه بهتر است به قرار دادن مسئولیت بر روی همه آنها به صورت جداگانه. نتیجه این خواهد بود که هیچ کدام مسئولیت او را احساس نکنند. فرد مسئول باید مدیر عامل باشد که رهبر بنگاه است و این اوست که استراتژی های کسب و کار را تدوین و مدیریت می کند. چرا باید فرد دیگر تحت فشار قرار گیرد؟ برای اینکه شاخص موفقیت بهتری داشته باشد، مدیر عامل و معاون فوری او باید به خوبی تحصیل کرده و برای اجرای بهتر CRM آموزش دیده باشند.

درک بهتر از ابعاد مختلف CRM بنابراین باید به طور بالقوه افزایش مزایای پیاده سازی CRM است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد