مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

نرم افزار مدیریت کارها

تقاضای فزاینده ای برای مدیران پروژه در جهان فعلی وجود دارد چرا که شرکت های بیشتر و بیشتر برای انجام پروژه های خود از دیگران انتخاب می کنند در نتیجه نیاز به نرم افزار مدیریت پروژه با پیشینه مربوطه، آموزش و تجربه دارند. انتظار می رود گشایش های شغلی در صنعت IT در دهه ای که از سال ۲۰۰۸ شروع می شود به ۱۷٪ افزایش یابد.

یک مدیر پروژه نرم افزاری الزامات پروژه را تعریف می کند، تیم پروژه را می سازد، یک چاپ آبی برای کل پروژه از جمله دامنه پروژه و پارامترها می گذارد، به وضوح اهداف پروژه را به تیم ارتباط می دهد؛ اهداف به دست آمده، بودجه را به وظایف مختلف به پایان می رسد، و تضمین می کند که انتظارات هیئت مدیره و ذینفعان از طریق تکمیل به موقع پروژه برآورده می شود. در این مقاله نقش ها و مسئولیت های یک مدیر پروژه در یک شرکت نرم افزاری مورد بحث قرار گرفته است.
نقش های یک مدیر پروژه

رهبر

یک مدیر پروژه باید تیمش را به سمت موفقیت هدایت کند. او باید جهت آنها را فراهم کند و آنها را بفهمد که چه چیزی از آنها انتظار می رود. نقش های هر یک از اعضای تیم را به وضوح توضیح دهید. او باید یک تیم متشکل از افراد با مهارت های مختلف به طوری که هر عضو کمک موثر به بهترین توانایی های خود را ساخت.

رابط

مدیر پروژه پیوندی بین مشتریانش، تیمش و سرپرستان خودش است. او باید تمام اطلاعات مربوطه را از مشتریان به تیم خود هماهنگ و منتقل کند و به مدیریت بالا گزارش دهد. او باید با تحلیلگران، طراحان نرم افزار و دیگر کارکنان همکاری نزدیکی داشته باشد و اهداف پروژه را ارتباط برقرار کند. او پیشرفت پروژه را زیر نظر دارد و بر این اساس اقدام می کند.

مربی

او باید در هر مرحله آنجا باشد تا تیمش را هدایت کند و اطمینان حاصل کند که تیم انسجام دارد. او هر جا که به آن نیاز دارند به تیمش مشاوره می دهد و آن ها را در مسیر درست امتیاز می دهد.
مسئولیت های یک مدیر پروژه


برای اینکه یک پروژه موفق باشد و در یک زمان مشخص تکمیل شود مدیر پروژه برای یک نرم افزار کارها به طور موثر برنامه ریزی کند. این شامل موارد زیر نیز می شود:

دامنه: مدیر پروژه باید دامنه پروژه را به وضوح تعریف کند و به سوالاتی مانند، مشتری کیست پاسخ دهد؟ نرم افزار چه نیاز را برآورده خواهد کرد؟ چگونه برای دیگران مفید خواهد بود؟ الزامات عملیاتی پروژه چه هستند؟

برنامه های فعالیت: ساخت برنامه های فعالیت و برنامه ریزی فعالیت ها با توجه به o بازه زمانی بسیار مهم است. او ابتدا باید مشاغلی را که باید انجام شود فهرست کند و سپس مشاغل خاصی را به اعضای تیم اشاره کند. برای هر کار وظایف مختلفی وجود دارد که باید انجام شود که باید به وضوح مشخص شود. شناسایی و مشخص کردن فعالیت های انتقادی پروژه و سپس به همان اندازه تفکیک نقش ها به هر یک از اعضای تیم.

نمودار گانت: هنگامی که فعالیت ها و کارهای مختلف آن ها مشخص شد، او باید تمام فعالیت ها را در یک نمودار گانت فهرست کند و بازه های زمانی را برای تکمیل آن ها فهرست کند. این همیشه در تصمیم گیری مهلت برای فعالیت های مختلف و همچنین در پالایش طرح پروژه به عنوان آن حرکت می کند در امتداد کمک می کند.

خطرات بالقوه: او باید برای هر گونه مانع است که ممکن است در طول پروژه رخ می دهد برنامه ریزی. مدیریت ریسک بخشی جدایی ناپذیر از پروژه است و حضور یک طرح پشتیبان را تضمین می کند. برخی از خطرات بالقوه می تواند این باشد:

تغییرات طراحی
    تغییرات توسط مشتری
    وقوع اختلاف و رفع هرگونه مغایرت ناشی از درگیری های شخصی بین اعضای تیم.
    برآورد هزینه ناقص یا نادرست
    او باید کسی باشد که تصمیم دست زدن به هر رکابزن آزاد در تیم را بگیرد و در مورد چگونگی رسیدگی به آن ها تصمیم بگیرد.
    اگر پروژه به تاخیر افتاده است و سپس او باید سعی کنید برای رفع شکاف آورده شده از نرم افزار سررسید استفاده کند.

تعیین اهداف

او باید اهداف قابل اندازه گیری تعیین کند که باید هدف کلی پروژه را تعریف کند.
به عنوان مثال: تکمیل پروژه در عرض شش ماه از تاریخ شروع در بودجه مقدار .
آن را به طور کامل، ترد و طرح کلی هدف به وضوح.

مدیریت زمان

برآورد زمان برای فعالیت های مختلف از اهمیت عمده ای برخوردار است چرا که به تعیین اولویت های روزانه هر عضو تیم کمک می کند. یک مدیر پروژه باید تمام فعالیت ها را برای تکمیل پروژه به درستی زمان گذاری کند و همچنین برای هر گونه تاخیر در هر یک از فعالیت ها آماده شود.
تخصیص بودجه و برآورد هزینه

مدیر پروژه باید بودجه ها را به فعالیت های مختلف اختصاص دهد و هر گونه ملاحظات هزینه ای را که ممکن است وجود داشته باشد، انجام دهد.
پیاده سازی و نظارت

اجرای فعالیت های پروژه شامل هذیان فعالیت های مختلف و تضمین تکمیل آن ها به موقع است. اجرای طرح عمل و اطمینان از نظارت بر آن در طول مسیر یک مسئولیت کلیدی در صورت اوست. یک مدیر پروژه باید مرزهای پروژه و دامنه پروژه ای را که خود را به طرح عمل فرموله می کند و در تکمیل موفقیت آمیز پروژه کمک می کند، تنظیم کند.

هر چیزی که باید درباره کار کردن با نرم افزار تماس پرداز بدانید

اگر شما چیزی شبیه به من هستید، وقتی یک لیست شغلی برای یک عامل مرکز تماس می بینید احتمالا فکر می کنید، "نرم افزار تماس سانترال هنوز بالا و در حال اجرا هستند؟"

شما فکر می کنم مردم یک راه متفاوت برای دریافت کمک پس از قرار دادن در انتظار به مدت 25 دقیقه را انتخاب کنید. اما, در بسیاری از موارد, یک مشتری ممکن است ترجیح می دهند به بلند کردن تلفن و دریافت کمک فوری به جای صبر کنید در اطراف برای یک ایمیل و یا پاسخ چت زندگی می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها هنوز هم یک تیم قوی رو به مشتری منینگ تلفن.

در واقع تحقیقات نشان می دهد که مشاغل نماینده خدمات به مشتریان قرار است از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ ۳۶٪ رشد کنند. Reps توانایی پردازنده مشتریان جدید و کمک به حفظ آنها، بنابراین آن را یک موقعیت بسیار ارزشمند برای هر شرکت است. اما, در حالی که ممکن است یک موقعیت مهم برای یک کسب و کار, شما احتمالا هنوز هم تعجب اگر آن را کار مناسب برای شروع حرفه خدمات به مشتریان خود را.

همه ما در مقطعی با یک مرکز تماس تعامل داشته ایم، اما اغلب نمی دانیم مسئولیت های روزانه یک نماینده تماس چیست. بنابراین، ما عملکردها و مسئولیت های روزانه یک عامل مرکز تماس را در زیر برجسته کرده ایم، همراه با آنچه شما باید در نظر بگیرید اگر شما فکر می کنید نقشی در خدمات به مشتریان مبتنی بر تلفن می تواند برای شما مناسب باشد.

اما اول، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

→ دانلود در حال حاضر: پشتیبانی از مشتریان قالب آموزش [قالب رایگان]
مرکز تماس چیه؟

یک مرکز تماس دفتری است که تماس های تلفنی مشتری ورودی و خروجی را زمینه می کند. آنها توسط نرم افزار ثبت مخاطبین که مدیریت هر تماس و پیگیری پرونده ها و معاملات باز اداره می شود. این دفاتر برای سازماندهی تیم های خود از نرم افزار مرکز تماس برای توزیع استعلام ها و تعامل با مشتریان در سراسر جهان استفاده می کنند.  

در خدمات به مشتریان، مراکز تماس می توانند فعال یا واکنشی باشند. این بدان معنی است که آنها یا می توانند با ارائه خدمات به مشتریان دست پیدا کنند، یا می توانند به عنوان حمایت سنتی عمل کنند و به تماس های دریافتی پاسخ دهند. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر ارائه خدمات مشتری فعال برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان و سرمایه گذاری در فرصت های به موقع به فروش و متقابل فروش.

علاوه بر این، مراکز تماس می توانند متعلق به کسب و کار والدین باشند یا به عنوان ارائه دهنده شخص ثالث استخدام شوند. بسته به نیازهای سازمان، هر دو گزینه جوانب مثبت و منفی را فراهم می کنند که بر موفقیت بخش خدمات به مشتریان تأثیر می گذارد. مرکز تماس شخص ثالث کارآمدتر است، با این حال، آنها ممکن است به عنوان آشنا با محصول، خدمات، و یا شهرت نام تجاری نیست. اگر به دنبال شغلی در یک مرکز تماس باشید، مطمئن باشید که روشن کنید که آیا ارائه دهنده شخص ثالث است یا متعلق به شرکت مادر است.

حالا که ما اصول را پوشش داده ایم، بیایید هدف اصلی مراکز تماس با خدمات به مشتریان را بشکنیم



مراکز تماس یک کانال ارتباطی جایگزین برای گزارش استعلام های خدماتی در اختیار مشتریان قرار می دهند. به جای نوشتن یک ایمیل یا سفر به یک فروشگاه، مشتریان به سادگی می توانند تلفن را بردارند، مشکل خود را به یک عامل بگویند، و قطعنامه ای دریافت کنند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند این نوع از حمایت بیش از رسانه های دیگر آن را به عنوان ارائه خدمات فوری و راه حل های شخصی.

شما ممکن است فکر می کنم پشتیبانی تلفن یک کانال منسوخ شده برای خدمات به مشتریان است. اما به گفته مایکروسافت، 44 درصد آمریکایی ها هنوز سرویس تلفن را بر هر کانال دیگری ترجیح می دهند. که 21٪ بالاتر از چت زندگی می کنند، که در دوم در 23٪.

پشتیبانی تلفن یک تابع کلیدی از بسیاری از تیم های خدمات به مشتریان است چرا که مشتریان هنوز هم عاشق لمس شخصی تعامل با یک فرد واقعی است. به عنوان یک نماینده مرکز تماس، شما شادی ارائه مردم با آن راه حل های به موقع و تجارب لذت بخش است.

اگر فکر می کنید نرم افزار تماس پرداز برای شما مناسب است، در بخش بعدی بخوانید برای آنچه که کار کردن در یک مرکز تماس است.
کار در یک مرکز تماس

مراکز تماس به عنوان یک جزء اساسی از تیم های خدمات به مشتریان عمل می کنند و اغلب وسیله اولیه ارتباط بین یک کسب و کار و مشتریان آن هستند.

برای کار در یک مرکز تماس، باید انگیزه موفقیت مشتری را داشته باشید. عوامل مرکز تماس حل کننده مشکل سرسخت هستند که متعهد به افزایش تجربه مشتریان با یک شرکت یا نام تجاری هستند.

روز کاری یک عامل مرکز تماس به طور معمول سریع گام است و آنها را ملزم به مدیریت تعداد انگشت شماری از مسئولیت های مختلف می کند. اغلب اوقات، عوامل نیاز به انعطاف پذیر با گردش کار خود و قادر به دست زدن به موانع غیر منتظره است. در حالی که این باعث می شود روز کاری خود را به نگاه متفاوت هر روز، عوامل هنوز هم همان هسته وظایف مرکز تماس بدون در نظر گرفتن وظیفه آنها در حال تکمیل انجام دهد.
تماس با مرکز وظایف خدمات مشتری

بیایید یک بررسی چند تا از آن وظایف و مسئولیت های زیر را بررسی کنیم.
1. کمک به مشتریان در سراسر رسانه های مختلف خدمات به مشتریان.

اگر شما در حال کار در یک مرکز تماس در خانه، شانس این است که شما بیش از فقط تلفن رسیدگی کند. ممکن است از شما خواسته شود که از طریق ایمیل، چت زنده، رسانه های اجتماعی یا حتی در فرد با مشتریان تعامل داشته باشید. قادر بودن به انطباق با کانال شما در حال کار بر روی بسیار مهم است به ارائه تجربه omni کانال.
۲- راه حل های متفکرانه و شخصی سازی شده را برقرار کنید.

مهم نیست که چقدر با تجربه هستید، هرگز فرض نکنید که بیشتر از آنها در مورد نیازهای مشتری می دانید. فرضیات مانند این ها می تواند منجر به ارتباط غلط و تجربه های منفی شود. در عوض، بهترین reps مرکز تماس صبور هستند و آمده تا با راه حل های خوب فکر کردن، دقیق است.
3. ایجاد یک تجربه مشتری لذت بخش است.

برای ایستادگی کردن از رقبا، شما نیاز به انجام بیش از فقط ارائه پاسخ درست است. تجارب لذت بخش حفظ مشتریان، ارائه ارزش بیشتر به کسب و کار خود را. اگر شما به دنبال یک کار در خدمات به مشتریان، مطمئن باشید برای برجسته کردن توانایی خود را به نوبه خود یک مشتری مشترک به یک مدافع وفادار است.
4. خیاط تجربه را به مشتری.

مانند دانه های برف، هیچ دو مشتری به طور یکسان نیست. هر مشتری نیازها و اهداف منحصر به فرد خود را دارد که خاص وضعیت آنهاست. به رسمیت شناختن این تفاوت ها و انطباق ارتباطات خود را به همسو با هر مشتری یک راه عالی برای ساخت rapport است.
5. سند و پاسخ به بلیط کارآمد.

هنگامی که مشتریان سوال دارند، به سرعت پاسخ می خواهند. این بدان معناست که شما باید سازماندهی شده و قادر به فکر کردن بر روی پای خود باشید. همچنین به این معنی است که شما نیاز به با فن آوری مرکز تماس. در حالی که شما به احتمال زیاد آموزش دریافت خواهید کرد، ممکن است به آشنایی خود با ابزارهایی مانند میز کمک، پایگاه های دانش، و سیستم های بلیط کمک کند.
6. گزارش موانع مکرر مشتری و مشکلات قابل توجهی.

به غیر از حل برای مشتری، شما هم برای کسب و کار حل می کنید. اگر شما متوجه یک الگوی از سوالات مشتری مرتبط, شما نیاز به گزارش آن مسائل را به مدیریت محصول. این کمک خواهد کرد که شرکت خود را شناسایی نقص محصول و اصلاح آنها را قبل از آنها ایجاد churn.


7. حل برای مشتری، نه راحتی خود را.

این ممکن است مهم ترین وظیفه شما به عنوان یک نماینده مرکز تماس باشد. این ممکن است وسوسه انگیز برای ارائه یک مشتری با یک راه حل آسان، کوتاه مدت؛ با این حال، این مهم است که برای نیازهای بلند مدت مشتری حل شود و نه برای راحتی خود را. مشتریان تفاوت را تشخیص خواهد داد و وفادار به کسب و کار خود را باقی می ماند اگر شما واقعا بالا و فراتر از آن برای آنها.

اگر شما موقعیتی را در یک مرکز تماس در نظر می بگیرید، به درک این وظایف اساسی و اینکه چرا برای یک کسب و کار مهم هستند کمک می کند. مهم نیست که مرکز تماس متعلق به کدام صنعت است، تمام وظایف ذکر شده در بالا برای موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت یک تیم خدمات به مشتریان ضروری است. با تکمیل مداوم این مسئولیت های اصلی، بخش های خدمات به مشتریان می توانند یک تجربه مشتری مثبت در تقریبا هر تعامل ارائه دهد.

برای انجام این وظایف، عوامل مرکز تماس باید با هم به عنوان یک تیم کار کنند و سیستمی ایجاد کنند که خواسته های خدمات به مشتریان را مدیریت کند. مدیران خدمات به مشتریان این ابتکار عمل را با strategizing زمینه سازی و توزیع تماس های ورودی یا خروجی رهبری می کنند. قبل از پیگیری یک کار در یک مرکز تماس، مهم این است که جزئیات نحوه کار یک مرکز تماس و اینکه چرا این فرایند موثر است را درک کنید.
چگونه یک مرکز تماس کار می کند

یک مرکز تماس به عنوان یک کانال ارتباطی آوازی کار می کند که مشتریان از آن برای گزارش درخواست ها یا شکایت ها به یک کسب و کار استفاده می کنند. پشتیبانی از مشتریان و نمایندگان خدمات که در تماس های تلفنی مرکز تماس های تلفنی ساخته شده از مشتریان که نیاز به کمک برای پرداختن به یک مسئله خاص کار می کنند. پس از آن Reps کار خواهد کرد برای حل مشکل مشتری یا در طول تعامل اول و یا در یک ایمیل پیگیری و یا تماس بگیرید.

در حالی که مراکز تماس همه به نوعی متفاوت هستند، بیشتر با استفاده از یک سیستم مشابه و پاسخگو عمل می کنند. به طور خلاصه، مشتریان به بخش خدمات به مشتریان در مورد یک مسئله هشدار خواهند داد، سپس مرکز تماس به گزارش پاسخ خواهد داد و مشکل را حل خواهد کرد.

در حالی که این یک توضیح ساده از چگونگی کار مراکز تماس است، اگر شما با توجه به یک حرفه ای در خدمات به مشتریان، شما می خواهید شرح دقیق تر از روند تماس. برای کمک، آناتومی یک پشتیبانی یا تماس خدماتی را به سه مرحله شکستیم.
1. مشتری می سازد تماس بگیرید

فرایند تماس زمانی آغاز می شود که یک مشتری یا تماس می گیرد یا درخواست تماس از یک تیم خدمات به مشتریان را می کند. تماس ها یا می توانند مستقیماً به مرکز تماس یا از طریق یک محصول یا برنامه متصل انجام شوند. برخی از مراکز تماس حتی تماس های خروجی را ارائه می دهند که در آن مشتری به کسب و کار سیگنال می دهد که به کمک نیاز دارند، و مرکز تماس زمانی را برنامه ریزی می کند تا عامل با مشتری تماس گیرد.

هنگامی که تماس به خط تلفن متصل می شود ممکن است توسط یک سرویس پشتیبانی فعال فیلتر و منتقل شود. فیلتر می تواند یک نرم افزار یا حتی یک زنده باشد که مشکل مشتری را ارزیابی می کند سپس تماس را به یک تعیین شده منتقل می کند. این در حالی است که دستی برای مراکز تماس که با استفاده از متخصصان برای پرداختن به مسائل پیچیده و یا خاص است. گرفتن تماس به عامل مناسب یک راه عالی برای تیم های خدمات به مشتریان برای افزایش زمان وضوح مورد و بهبود تجربه مشتری است.
2. Rep کار می کند در مسئله مشتری

پس از انتقال تماس به نماینده مناسب، عامل خدمات به مشتریان روی حل مسئله مشتری کار خواهد کرد. reps موفق دارای ترکیبی از تجربه، دانش محصول، و مهارت های ارتباطی است که به آنها کمک می کند تا برآورده کردن نیازهای مشتری است. عوامل خوب نه تنها سوالات درستی را می دانند که بپرسند بلکه چه زمانی از آنها بپرسند، و چگونه آنها را عبارت کنند. خدمات به مشتریان همیشه به عنوان ساده به عنوان فقط پیدا کردن پاسخ درست نیست -- و گاهی اوقات شما نیاز به بازگو کردن راه حل های چند بار مطمئن شوید که مشتری خود را می فهمد و یا آن را باور می کند.

هدف تماس تلفنی حل مسئله در طول تعامل اول است. مطالعات نشان می دهد که 67 درصد از چورن مشتری در صورتی قابل پیشگیری است که موضوع در طول نامزدی اول حل شود. دلیل این است که قطعنامه های تماس اول نشان می دهد که شما می توانید مشتریان با راه حل های به موقع ارائه زمانی که آنها به آن بیشتر نیاز دارند.
3. پیگیری

در حالی که عامل با هدف حل و فصل مشکل در طول تماس اول، که هدف همیشه قابل دستیابی نیست. گاهی اوقات عوامل خدمات به مشتریان چاره ای جز پایان دادن به تماس و پیگیری یک بار آنها اطلاعات بیشتر. شما ممکن است فکر می کنم این خطر چورن بالقوه است که ما قبلا مورد بحث, اما این گام به نفع هر دو مشتری و نماینده انجام می شود.

مشتری در حال حاضر توسط یک مسئله با محصول یا خدمات خود را sidetracked و بودن در تلفن با تیم خود را فقط یکی دیگر از اختلال در گردش کار خود را. گرفتن آنها را از تلفن اجازه می دهد تا آنها را به کار بر روی چیزهای دیگر در حالی که بررسی این موضوع. همچنین می تواند به مشتری اجازه خنک کردن اگر آنها در طول تماس نا امید.

در پایان مخالف، مراکز تماس بهره مند شوند زیرا به های خدمات به مشتریان کمک می کند تا متریک های مورد روزانه خود را برآورده کنند. عوامل به سادگی نمی تواند ساعت ها در پایان صرف تلاش برای حل یک مورد، و بودن در همان تماس تلفنی برای بیش از حد طولانی می تواند به سرعت به خستگی عامل منجر شود. با اجازه دادن به reps به پیگیری، عوامل مرکز تماس می توانند گردش کار خود را برای دیدار با سهمیه روزانه سرعت در حالی که همچنین افزایش تجربه مشتری.

برای برخی از reps مرکز تماس، این فرایند را می توان تا 50 بار در روز تکرار کرد. که می تواند بسیار دلهره آور به کسانی که تمایل به خجالتی به دور از تعاملات مشتری. اما, اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید که اگر این گردش کار برای شما مناسب است, می تواند کمک به درک مهارت های مختلف مرکز تماس مورد نیاز برای موفقیت به عنوان یک عامل خدمات به مشتریان.
مهارت های مرکز تماس

حفظ دانش
    انعطاف
    توجه به جزئیات
    خلاقیت
    سازمان

این که آیا شما آن را یک مرکز تماس و یا یک نرم افزار سانترال، یک عامل در خطوط مقدم کسب و کار است، کمک به تعریف تجربه مشتری است. برای تسلط بر این زمینه، عوامل مرکز تماس نیاز به داشتن تعداد انگشت شماری از مهارت های مختلف خدمات و پشتیبانی. در اینجا پنج تا از آن مهارت هایی که برای موفقیت یک عامل مرکز تماس حیاتی هستند.
1. حفظ دانش

مشتریان نمی خواهند مشکلات خود را تکرار کنند. آنها به دنبال راه حل های به موقع هستند و نیاز به توصیف مجدد مسئله خود وقت را تلف می کنند و به سمت قطعنامه پیشرفت نمی کنند. reps خدمات به مشتریان خوب قادر به تفسیر مشکلات مشتری و درک آنها را برای اولین بار آنها آن را بشنوند.
2. انعطاف پذیری

یکی از جالب ترین ویژگی های نقش های خدمات به مشتریان این است که آنها مسئولیت های روز به روز اغلب غیر قابل پیش بینی هستند. مشتریان موانع با هیچ هشداری نمی آیند و گاهی اوقات reps نیاز به انعطاف پذیر و انطباق با موقعیت های غیر منتظره. هنگامی که چیزی مهم به طور ناگهانی می شکند، عامل مرکز تماس یکی از اولین افرادی است که پاسخی ارائه می دهد. آنها باید مدام آماده بهار به عمل، به خصوص در یک لحظه اطلاع.
3. توجه به جزئیات

در خدمات به مشتریان، ارائه یک مشتری با تقریبا پاسخ درست فقط آن را قطع نمی کند. مشتریان نیازهای خاصی دارند و اگر برآورده نشن جزئیات کوچکی را نادیده ن خواهند گرفت. خدمات مشتریان موفق reps توجه نزدیک به نیازهای مشتری و انجام هر آنچه که آنها می توانند هر یک را برآورده -- مهم نیست که چقدر کوچک است. انجام این کار نشان می دهد فداکاری بالا و فراتر از آن به حمایت از مشتری و رضایت مشتری را بهبود بخشد.
4. خلاقیت

گاهی راه حل مشکل مشتری روشن یا دست یافتنی نیست. در حالی که این ممکن است تقصیر عامل نیست، هنوز هم به آنها بر می شود تا به راه حل دیگری برگردند. این جایی است که عوامل مرکز تماس نیاز به خلاق و پیشنهاد ایده های جایگزین است که به نفع هر دو مشتری و شرکت. reps خلاق قادر به استفاده از منابع آنها در دست برای تحقق نیازهای مشتری در راه پیش بینی نشده است.  
۵- سازمان

همانطور که قبلا اشاره شد، ماموران مرکز تماس می توانند تا 50 تماس در روز، و هر یک در طول تماس اول حل و فصل نمی شود. برخی از تماس ها نیاز به پیگیری خواهند داشت که ممکن است روزها یا هفته ها پس از اولین تعامل به طول انجامد. این چالش reps برای مدیریت پرونده های باز خود را کارآمد و ارائه به روز رسانی در به موقع. به خوبی سازمان یافته می تواند به شما کمک کند مدیریت پیگیری های مداوم به خصوص اگر شما دسترسی به ابزار خدمات به مشتریان مناسب نیست.

حالا که شما با ins و outs از چگونه یک مرکز تماس عمل آشنا هستند، شما ممکن است مشتاق برای شروع درخواست برای یک کار خدمات به مشتریان. مشاغل مرکز تماس در سراسر جهان ارائه می شود، اما اگر در پیدا کردن افتتاحیه ای که به شما نزدیک است دچار مشکل می شوند، ممکن است به در نظر گرفتن یک گزینه از راه دور کمک کند.

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟


نرم افزار مدیریت پروژه  به شاخه مدیریت پروژه اختصاص داده شده به برنامه ریزی، زمان بندی، تخصیص منابع، اجرا، ردیابی و تحویل پروژه های نرم افزاری و وب اشاره دارد.

مدیریت پروژه در مهندسی نرم افزار متمایز از مدیریت پروژه های سنتی در آن پروژه های نرم افزاری دارای یک فرایند چرخه عمر منحصر به فرد است که نیاز به دور های متعدد تست، به روز رسانی، و بازخورد مشتری است. اکثر پروژه های مربوط به IT در سبک چابک مدیریت می شوند، به منظور حفظ سرعت فزاینده کسب و کار، و ادامه بر اساس بازخورد مشتری و ذینفعان.
نقش و مسئولیت یک مدیر پروژه نرم افزاری

مدیران پروژه های نرم افزاری ممکن است مجبور به انجام هر یک از کارهای زیر شوند:

برنامه ریزی: این به معنای کنار هم قرار دادن طرح برای کل پروژه از ایده ایده تا نتیجه است. دامنه را تعریف خواهد کرد، منابع لازم را اختصاص می دهد، جدول زمانی را پیشنهاد می کند، طرح اجرا را تعیین می کند، استراتژی ارتباطی را کنار می گذارد و مراحل لازم برای آزمایش و نگهداری را نشان می دهد.
    پیشرو: یک مدیر پروژه نرم افزاری نیاز به مونتاژ و رهبری تیم پروژه، که به احتمال زیاد از توسعه دهندگان، تحلیلگران، آزمایش کنندگان، طراحان گرافیک، و نویسندگان فنی تشکیل شده است. این امر نیاز به ارتباطات عالی، مردم و مهارت های رهبری دارد.


    اجرا: مدیر پروژه در اجرای موفق هر مرحله از پروژه شرکت و نظارت خواهد کرد. این شامل نظارت بر پیشرفت، چک این تیم مکرر و ایجاد گزارش وضعیت است.

    مدیریت زمان: ماندن در برنامه برای تکمیل موفق هر پروژه بسیار مهم است، اما آن را به خصوص چالش برانگیز است که آن را به مدیریت پروژه های نرم افزاری می آید چرا که تغییرات در طرح اصلی تقریبا مطمئن به رخ می دهد به عنوان پروژه تکامل می یابد. نرم افزار مدیریت کارها باید کارشناسان در مدیریت ریسک و برنامه ریزی احتمالی برای اطمینان از پیشرفت رو به جلو زمانی که موانع و یا تغییرات رخ می دهد.


    بودجه: مانند مدیران پروژه های سنتی، مدیران پروژه های نرم افزاری وظیفه دارند بودجه ای برای یک پروژه ایجاد کنند، و سپس تا حد امکان از نزدیک به آن بچسبد، تعدیل هزینه و تخصیص مجدد وجوه در صورت لزوم.

    تعمیر و نگهداری: مدیریت پروژه نرم افزار به طور معمول تست محصول ثابت را تشویق می کند به منظور کشف و رفع اشکالات زود هنگام، تنظیم محصول نهایی به نیازهای مشتری، و نگه داشتن پروژه در هدف. مدیر پروژه نرم افزار مسئول اطمینان از تست مناسب و سازگار، ارزیابی و رفع در حال ساخته شده است.


چگونه یک پروژه نرم افزاری را با موفقیت مدیریت کنیم؟

مقاله اخیر در فوربز نشان می دهد که هشت راه برای بهبود و ساده سازی فرایند مدیریت پروژه نرم افزار وجود دارد؛ این هشت پیشنهاد عبارتند از:

نگاهی به کار غیر توسعه کردن بشقاب تیم خود را به آنها اجازه تمرکز بر توسعه
    انگیزه تیم خود را با به اشتراک گذاری داستان های موفقیت دیگران مانند کسانی که از غول های فن آوری، که الهام بخش و هیجان تیم خود را
    اجتناب از تغییر وظیفه یک بار اختصاص داده شده آن
    سعی کنید به طرح بچسبید (تا زمانی که نیاز به تغییر داشته باشد)
    تشویق سازمان با سازماندهی شدن
    بهره وری ساده از طریق هیئت موثر
    با تیم خود بشناس و یک گزارشگر بسازید
    شکستن طرح نرم افزار CRM  و به آنها وظایف خاص روزانه


CRM چیست؟


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط کسب و کار برای رشد کسب و کار خود را. یک سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل بمانند، فرایندهای ساده سازی، و بهبود سودآوری.

هنگامی که مردم در مورد CRM صحبت می کنند، معمولاً به یک سیستم CRM اشاره می کنند، ابزاری که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری عامل، و بیشتر کمک می کند. ابزار CRM در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مدیریت روابط مشتری در سراسر چرخه عمر مشتری کل، شامل بازاریابی، فروش، تجارت دیجیتال، و تعاملات خدمات به مشتریان است.

راه حل CRM به شما کمک می کند تا بر روی روابط سازمان خود را با افراد فردی تمرکز -- از جمله مشتریان ، کاربران خدمات ، همکاران ، و یا تامین کنندگان -- در طول چرخه عمر خود را با آنها ، از جمله پیدا کردن مشتریان جدید ، برنده کسب و کار خود ، و ارائه پشتیبانی و خدمات اضافی در طول رابطه.



CRM برای کیست؟

سیستم CRM می دهد همه -- از فروش ، خدمات به مشتریان ، توسعه کسب و کار ، استخدام ، بازاریابی ، و یا هر خط دیگر از کسب و کار -- راه بهتری برای مدیریت تعاملات خارجی و روابط است که درایو موفقیت. ابزار CRM به شما اجازه ذخیره مشتری و چشم انداز اطلاعات تماس، شناسایی فرصت های فروش، ثبت مسائل خدمات، و مدیریت کمپین های بازاریابی، همه در یک مکان مرکزی - و ایجاد اطلاعات در مورد هر تعامل مشتری در دسترس هر کسی در شرکت شما که ممکن است آن را نیاز داشته باشد.

با دید و دسترسی آسان به داده ها، همکاری و افزایش بهره وری آسان تر است. هر در شرکت شما می تواند ببینید که چگونه مشتریان با ارتباط برقرار شده اند، آنچه که آنها خریداری کرده اند، زمانی که آنها آخرین بار خریداری شده، آنچه که آنها پرداخت، و خیلی بیشتر. CRM می تواند به شرکت ها در تمام اندازه ها کمک کند تا رشد کسب و کار را رانندگی کنند، و می تواند به ویژه برای یک کسب و کار کوچک مفید باشد، جایی که تیم ها اغلب نیاز به پیدا کردن راه هایی برای انجام بیشتر با کمتر دارند.
در اینجا به همین دلیل CRM برای کسب و کار شما مهم است.

CRM بزرگترین و سریع ترین در حال رشد سازمانی نرم افزار رده نرم افزار است، و هزینه های در سراسر جهان در CRM انتظار می رود برای رسیدن به دلار آمریکا 114.4 میلیارد دلار تا سال 2027. اگر کسب و کار شما قرار است به طول انجامد، شما نیاز به یک استراتژی برای آینده است که در اطراف مشتریان خود را متمرکز، و توسط فن آوری مناسب فعال است. شما باید اهداف برای فروش، اهداف کسب و کار، و سودآوری. اما به روز شدن، اطلاعات قابل اعتماد در مورد پیشرفت شما می تواند حیله و تزویر باشد. چگونه می توانم بسیاری از جریان های داده های آینده از فروش ترجمه, خدمات به مشتریان, بازاریابی, و نظارت بر رسانه های اجتماعی را به اطلاعات کسب و کار مفید?

یک سیستم CRM می تواند یک نمای کلی روشن از مشتریان خود به شما بدهد. شما می توانید همه چیز را در یک مکان -- ساده ، داشبورد قابل تنظیم است که می تواند به شما سابقه قبلی مشتری با شما ، وضعیت سفارشات خود را ، هر گونه مسائل برجسته خدمات به مشتریان ، و بیشتر بگویید. شما حتی می توانید انتخاب کنید که شامل اطلاعات از فعالیت های رسانه های اجتماعی عمومی خود را -- دوست ندارند و دوست ندارند ، آنچه که آنها می گویند و به اشتراک گذاری در مورد شما و یا رقبای خود را. بازاریاداران می توانند از یک راه حل CRM برای مدیریت و بهینه سازی کمپین ها و سفرهای رهبری با رویکرد داده محور استفاده کنند، و خط لوله فروش یا چشم انداز آینده را بهتر درک کنند و پیش بینی را ساده تر و دقیق تر کنند.


شما دید روشنی از هر فرصت و یا سرب، به شما نشان دادن یک مسیر روشن از سوالات به فروش داشته باشد. برخی از بزرگترین دستاوردهای در بهره وری و در ساخت یک تغییر کل شرکت به مشتری محوری می تواند از حرکت فراتر از CRM به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی، و جاسازی آن را در کسب و کار خود را - از امور مالی به خدمات مشتری و مدیریت زنجیره تامین آمده است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری در صدر فرایند کسب و کار و چرخه نوآوری هستند.


اگرچه سیستم های CRM به طور سنتی به عنوان ابزار فروش و بازاریابی استفاده می شود، خدمات به مشتریان و پشتیبانی بخش رو به افزایش CRM و یک قطعه بحرانی در مدیریت یک رابطه مشتری جامع است. مشتری امروز ممکن است یک مسئله را در یک کانال مطرح -- می گویند ، توییتر -- و سپس به ایمیل و یا تلفن برای حل و فصل آن را در خصوصی سوئیچ. \پیاده سازی  CRM  به شما اجازه می دهد تا مدیریت پرس و جو در سراسر کانال ها بدون از دست دادن مسیر، و می دهد فروش، خدمات، و بازاریابی یک دیدگاه واحد از مشتری به اطلاع فعالیت های خود را. توانایی اتصال این سه عملکرد، و تیم هایی که آن ها را تحویل می دهند، بر روی یک پلت فرم و با یک دید به مشتری، برای ارائه تجربیات مرتبط و متصل ارزشمند است.
در حال اجرا یک کسب و کار بدون CRM می تواند به شما پول واقعی هزینه.

اداره بیشتر به معنای زمان کمتری برای هر چیز دیگری است. یک تیم فروش فعال می تواند سیل داده ها را تولید کند. Reps هستند در جاده صحبت کردن با مشتریان ، چشم انداز جلسه ، و پیدا کردن اطلاعات با ارزش -- اما بیش از حد اغلب این اطلاعات می شود در یادداشت های دست نویس ذخیره می شود ، لپ تاپ ، و یا در داخل سر از فروشندگان خود را.

جزئیات می تواند از دست داده، جلسات در بی درنگ پیگیری نمی شود، و اولویت بندی مشتریان می تواند یک موضوع حدس و گمان به جای یک ورزش سخت بر اساس داده ها است. و همه اینها را می توان ترکیب کرد اگر یک فروشنده کلیدی حرکت کند. اما این فقط فروش نیست که بدون CRM رنج می برد.

مشتریان شما ممکن است با شما در طیف وسیعی از سیستم عامل های مختلف - از جمله تلفن، ایمیل، یا رسانه های اجتماعی - تماس می کنند و سوال می پرسند، به دستورها پیگیری می کنند، یا در مورد مسئله ای با شما تماس می گیرد. بدون بستر مشترک برای تعاملات مشتری، ارتباطات را می توان در سیل اطلاعات از دست داد یا از دست داد که منجر به پاسخ آهسته یا رضایت بخش می شود.

حتی اگر تمام این داده ها را با موفقیت جمع آوری کنید، با چالش حس کردن آن مواجه می شوید. استخراج هوش می تواند دشوار باشد. گزارش ها می توانند ایجاد آن سخت باشد و می توانند زمان فروش ارزشمندی را تلف کنند. مدیران می توانند از آنچه که تیم های خود را تا از دست بدهند، به این معنی که آنها نمی توانند حمایت درست را در زمان مناسب ارائه دهند - در حالی که عدم نظارت نیز می تواند منجر به عدم پاسخگویی از تیم شود.



یک سیستم CRM چه می کند؟

راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند تا مشتریان جدید پیدا کنید، کسب و کار خود را برنده شوید، و آنها را با سازماندهی اطلاعات مشتری و چشم انداز به گونه ای خوشحال نگه دارید که به شما کمک می کند تا روابط قوی تری با آنها ایجاد کنید و کسب و کار خود را سریع تر رشد کنید. سیستم های CRM با جمع آوری وب سایت مشتری، ایمیل، تلفن، و داده های رسانه های اجتماعی - و بیشتر - در سراسر منابع و کانال های متعدد شروع می شود. همچنین ممکن است به طور خودکار اطلاعات دیگری مانند اخبار اخیر در مورد فعالیت شرکت را بکشد و می تواند جزئیات شخصی مانند ترجیحات شخصی یک مشتری را بر روی ارتباطات ذخیره کند. ابزار CRM این اطلاعات را سازماندهی می کند تا به شما یک رکورد کامل از افراد و شرکت ها به طور کلی بدهد، بنابراین شما بهتر می توانید رابطه خود را در طول زمان درک کنید.

با دید تلفیقی از هر چشم انداز و مشتری، پس از آن از یک نرم افزار CRM برای مدیریت فعالیت ها و تعاملات مشتری روز به روز استفاده می شود. از دیدگاه بازاریابی، این به معنای درگیر کردن چشم انداز خود را با پیام مناسب، در زمان مناسب، از طریق کمپین ها و سفرهای بازاریابی دیجیتال هدفمند است. برای فروش، reps می تواند سریع تر و باهوش تر با دید روشنی از خط لوله خود کار کند و پیش بینی دقیق تری را به انجام برساند. تیم های بازرگانی می توانند به سرعت راه اندازی و مقیاس تجارت الکترونیک -- از سفارشات آنلاین به وانت curbside -- برای خریداران مصرف کننده خود (تجارت B2C) و خریداران کسب و کار (تجارت B2B). و عوامل خدمات به مشتریان می توانند به نیازهای مشتری در هر کانال پاسخ -- از خانه ، در زمینه ، و یا در دفتر.


بهترین نرم افزار  CRM  همچنین می تواند به برنامه های کسب و کار دیگری متصل شود که به شما در توسعه روابط مشتری کمک می کند. راه حل های CRM امروز بازتر هستند و می توانند با ابزارهای کسب و کار مورد علاقه شما ادغام شوند، مانند امضای سند، حسابداری و صورتحساب، و نظرسنجی ها، به طوری که اطلاعات هر دو راه را جریان می دهد تا به شما یک دید واقعی ۳۶۰ درجه ای از مشتری تان بدهد.


و نسل جدیدی از CRM یک قدم جلوتر می رود: هوش ساخته شده و هوش مصنوعی وظایف اداری را خودکار می کند، مانند ورود داده ها و مسیری سازی مورد سرب یا خدمات، بنابراین شما می توانید زمان را برای فعالیت های با ارزش تر آزاد کنید. بینش به طور خودکار تولید کمک به شما درک مشتریان خود را بهتر, حتی پیش بینی چگونه آنها احساس و عمل به طوری که شما می توانید توسعه حق آماده. هوش مصنوعی همچنین به شما کمک می کند تا فرصت هایی را پیدا کنید که ممکن است در داده های کسب و کار شما



در اینجا چگونه یک سیستم CRM می تواند کسب و کار خود را امروز کمک کند.
1. اتصال سیلو کسب و کار شما.

پنجاه و شش درصد از رهبران کسب و کار اعتراف می کنند که سیلوهای سازمانی بر کیفیت تجربیات مشتریان و چشم انداز خود تأثیر منفی می اندازند. سیلوهای اطلاعات یک مشکل بزرگ هستند، اما یک پلت فرم و فرایند مشترک برای مدیریت روابط مشتری در سراسر توابع واقعا می تواند کمک کند. در واقع ، 80 ٪ از رهبران کسب و کار از همان مطالعه می گویند که آنها به طور فزاینده ای با استفاده از CRM شرکت خود را به عنوان یک منبع واحد از حقیقت در مورد مشتریان خود را در سراسر بخش.

با CRM مشترک، کارکنان با ابزار ها و داده های مناسب برای مدیریت روابط مشتری به طور موثرتر در سراسر خطوط کسب و کار توانمند هستند، و آنها دید را به تعاملات مشتری از بخش های دیگر. آنها می توانند به طور موثرتر و کارآمدتر با هم کار کنند تا تجربیات مشتری متصل را فعال کنند.


پایه: 484 مدیر در سطح و بالاتر از تصمیم گیرندگان با مسئولیت استراتژی CRM و سرمایه گذاری های فن آوری.

منبع: یک مطالعه سفارش داده شده انجام شده توسط مشاوره Forrester به نمایندگی از Salesforce, اوت 2019.
2. بهبود به خط پایین خود را.
معرفی یک پلت فرم CRM نشان داده شده است برای تولید نتایج واقعی -- از جمله بهبود مستقیم به خط پایین. با استفاده از Salesforce CRM، مشتریان جهانی در سراسر تمام اندازه های کسب و کار سابقه اثبات شده از تولید موارد زیر است:



4. افزایش ارزش طول عمر مشتری.

با درک بهتر مشتریان خود، فرصت های فروش متقابل و پرفروش روشن می شوند - به شما این شانس را می دهد که کسب و کار جدید را از مشتریان موجود به دست آورد. این به شما کمک می کند تا روابط دوام دار و سودآورتر با مشتریان خود رشد کنید.

با دید بهتر، شما همچنین قادر خواهید بود مشتریان خود را با خدمات بهتر خوشحال نگه دارید. مشتریان خوشحال به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به مشتریان تکرار، و تکرار مشتریان صرف بیشتر - تا 33٪ بیشتر با توجه به برخی از مطالعات.
5. ارائه پشتیبانی بهتر مشتری.
مشتریان امروزی انتظار پشتیبانی سریع و شخصی شده، در هر زمان از روز یا شب را دارند. یک سیستم CRM می تواند به شما کمک کند تا سرویس با کیفیت بالایی را که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه کنید. عوامل شما به سرعت می توانید ببینید که چه محصولات مشتریان سفارش داده اند، و آنها می توانند یک رکورد از هر تعامل به طوری که آنها می توانند به مشتریان پاسخ آنها نیاز دارند، سریع دریافت کنید.



6. بهبود محصولات و خدمات.
یک سیستم CRM خوب اطلاعات را از انواع زیادی از منابع در سراسر کسب و کار شما و فراتر از آن جمع آوری خواهد کرد. به این ترتیب، می تواند به عنوان یک موتور گوش دادن به مشتری، به شما بینش های بی سابقه ای در مورد چگونگی احساس مشتریان خود و آنچه که آنها در مورد سازمان شما می گویند خدمت می کنند - بنابراین شما می توانید آنچه شما ارائه می دهند بهبود بخشد، مشکلات نقطه زود هنگام، و شناسایی شکاف.
7. آماده باشید برای هر چه بعدی.
در یک دنیای کار از هر نقطه، هرگز مهم تر از این نبوده است که تیم های شما بر روی یک پلت فرم مشترک متصل شوند که به آن ها اجازه همکاری و کار از هر جایی را می دهد. و نیروهای خارجی به کنار، انتظارات مشتری همچنان به فشار کسب و کار خود را به تکامل در طول زمان، و انعطاف پذیر، مقیاس پذیر، ابر مبتنی بر CRM می تواند به شما کمک کند چابک باقی می ماند و رشد کسب و کار خود را بدون توجه به شرایط. اما بیشتر در آن زیر.
در اینجا چیزی است که CRM مبتنی بر ابر ارائه می دهد کسب و کار شما.
CRM و انقلاب رایانش ابری همه چیز را تغییر داده اند. شاید مهم ترین توسعه اخیر در سیستم های CRM حرکت به ابر از نرم افزار CRM پیش فرض بوده است. آزاد شده از نیاز به نصب نرم افزار بر روی ده ها، صدها، یا هزاران کامپیوتر رومیزی و دستگاه های تلفن همراه، سازمان ها در سراسر جهان در حال کشف مزایای حرکت داده ها، نرم افزارها، و خدمات به یک محیط آنلاین امن است.
از هر جایی کار کن .
سیستم های CRM مبتنی بر ابر مانند Salesforce (اطلاعات بیشتر: Salesforce چیست؟) به این معنی است که هر کاربر دارای اطلاعات مشابه، تمام وقت است. تیم های فروش شما در جاده ها می توانند داده ها را بررسی کنند، بلافاصله پس از یک جلسه به روز کنند، یا از هر جایی کار کنند. همین اطلاعات در اختیار هر کسی است که به آن نیاز دارد، از تیم فروش گرفته تا نمایندگان خدمات به مشتریان.
کاهش هزینه ها.

CRM می تواند سریع و آسان برای پیاده سازی. یک سیستم مبتنی بر ابر نیازی به نصب ویژه ندارد و هیچ سخت افزاری برای راه اندازی وجود ندارد، هزینه های IT را پایین نگه می دارد و سردرد کنترل نسخه ها و برنامه های به روز رسانی را از بین می رود.

به طور کلی خرید نرم افزار CRM مبتنی بر ابر بر روی تعداد کاربرانی که به سیستم و انواع ویژگی های مورد نیاز دسترسی دارند قیمت دار می شوند. این می تواند بسیار مقرون به صرفه از نظر outlay سرمایه، و همچنین بسیار انعطاف پذیر است -- شما را قادر می سازد به مقیاس بالا و اضافه کردن افراد بیشتر به عنوان کسب و کار شما رشد می کند. Salesforce انعطاف پذیر است از نظر قابلیت ، بیش از حد -- شما برای هر ویژگی که برای شما مفید نیست پرداخت نمی کند.

قوانین مربوط به تبلیغات تلفنی چه هستند؟


قوانین مربوط به تماس های بازاریابی زنده در مقررات 21، 21A و 21B است. به طور خلاصه، شما نباید تبلیغات تلفنی زنده ناخواسته برقرار کنید:


به هر کسی که به شما گفته است تماس های شما را نمی خواهند؛
    به هر شماره ثبت شده با TPS یا CTPS، مگر اینکه فرد به طور خاص به تماس های شما رضایت داده است - حتی اگر آنها یک مشتری موجود هستند (مگر اینکه تماس در رابطه با طرح های بازنشستگی است و شما با معیارهای سخت گیرانه، زیر را ببینید)؛
    به منظور خدمات مدیریت ادعا، مگر اینکه فرد به طور خاص به تماس های شما رضایت داده است؛ یا
    در رابطه با طرح های بازنشستگی مگر اینکه شما یک متولی یا مدیر یک طرح بازنشستگی و یا یک شرکت مجاز توسط اداره رفتار مالی، و کسی که شما تماس می گیرید به طور خاص به تماس های خود و یا رابطه خود را با فرد با معیارهای سخت گیرانه رضایت داده است.

شما همیشه باید بگویید که چه کسی تماس می گیرند، اجازه دهید شماره شما (یا یک شماره تماس جایگزین) به فرد دریافت کننده تماس نمایش داده شود، و در صورت درخواست، آدرس تماس یا شماره تلفن رایگان ارائه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمایی های ما در مورد تبلیغات تلفن ثابت  نگاه کنید.
قوانین مربوط به تماس های خودکار چه هستند؟

قوانین مربوط به تماس های خودکار در مقررات 19 هستند، و سخت گیرانه تر هستند. شما نباید یک تماس بازاریابی خودکار ایجاد کنید - که یک تماس ساخته شده توسط یک سیستم شماره گیری خودکار است که یک پیام ضبط شده را پخش می کند - مگر اینکه فرد به طور خاص رضایت داده باشد که این نوع تماس را از شما دریافت کند. رضایت عمومی برای بازاریابی، یا حتی رضایت برای تماس های زنده، کافی نیست - باید به طور خاص تماس های خودکار را پوشش دهد. ببینید چه چیزی رضایت به حساب می آید؟

همه تبلیغات تلفنی  باید شامل نام شما و یک آدرس تماس یا شماره تلفن رایگان باشد. همچنین باید اجازه دهید شماره شما (یا یک شماره تماس جایگزین) به فرد دریافت کننده تماس نمایش داده شود.


TPS و CTPS چه هستند؟

TPS سرویس ترجیح تلفن است. این یک ثبت نام مرکزی از افرادی است که از دریافت تماس های بازاریابی زنده تصمیم گرفتند.

CTPS TPS شرکت است. این کار در همان راه به عنوان TPS، اما برای شرکت ها و دیگر نهادهای شرکت های بزرگ (مشارکت مسئولیت محدود، مشارکت اسکاتلند و نهادهای دولتی).

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر از چگونگی عضویت در TPS/CTPS، به www.tpsonline.org.uk.
چه زمانی می توانیم تماس های بازاریابی را با افراد برقرار کنیم؟

شما می توانید با هر فردی که به طور خاص رضایت دریافت تبلیغات تلفن ثابت از شما - به عنوان مثال، با تیک زدن یک جعبه انتخاب کردن در تماس بگیرید. ببینید چه چیزی رضایت به حساب می آید؟

شما همچنین می توانید تماس های زنده بدون رضایت به یک شماره اگر آن را در TPS ذکر نشده است - اما تنها در صورتی که آن فرد به تماس های خود را در گذشته اعتراض نکرده است و شما بازاریابی ادعا خدمات مدیریت نیست.

در عمل، این بدان معنی است که شما نیاز به صفحه نمایش اکثر لیست تماس در برابر ثبت نام TPS. شما همچنین نیاز به نگه داشتن خود را 'تماس بگیرید' لیست افرادی که اعتراض و یا انتخاب کردن، و صفحه نمایش در برابر آن نیز هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمایی های ما در مورد بازاریابی مستقیم نگاه کنید.

به طور کلی شما نمی توانید تماس های بازاریابی زنده در رابطه با طرح های بازنشستگی. با این حال یک استثنا برای این وجود دارد اما شما باید یک متولی یا مدیر این طرح، و یا مجاز توسط اداره رفتار مالی است. شما همچنین باید یا رضایت فرد را برای تماس ها داشته باشد یا رابطه شما با فرد باید معیارهای سختگیرانه ای را داشته باشد. معیارهایی که اگر می خواهید چنین تماسی را بدون رضایت انجام دهند باید برآورده کنید به ترتیب زیر است:

شما یک رابطه مشتری موجود با کسی که شما تماس بگیرید;
    آنها ممکن است منطقی انتظار چنین تماسی از شما; و
    شما به آنها فرصتی برای انصراف از چنین تماس هایی زمانی که شما جمع آوری جزئیات خود را و در هر پیام شما آنها را ارسال کنید.

چه زمانی می توانیم تماس های بازاریابی با کسب و کارها برقرار کنیم؟

قوانین همان تماس با افراد است. بنابراین ، شما می توانید هر کسب و کار است که به طور خاص به تماس های خود را رضایت تماس بگیرید -- به عنوان مثال ، با تیک تیک زدن انتخاب کردن در جعبه.

شما همچنین می توانید تبلیغات تلفنی  به هر شماره کسب و کار است که در TPS و یا CTPS ثبت نشده است، اما تنها در صورتی که آنها به تماس های خود را در گذشته اعتراض نکرده اند و شما بازاریابی ادعا خدمات مدیریت نیست.

شما باید به یاد داشته باشید که برخی از کسب و کار (تنها معامله گران و برخی از مشارکت) ثبت نام با TPS، و دیگران (شرکت ها، برخی از مشارکت ها و نهادهای دولتی) ثبت نام با CTPS. برای تماس های کسب و کار به کسب و کار (B2B) ، بنابراین شما نیاز به صفحه نمایش در برابر هر دو TPS و CTPS ثبت نام ، و همچنین خود را 'تماس بگیرید' لیست.