مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

راهنمای اتوماسیون نرم افزار CRM

پیاده سازی یک نرم افزار CRM نشانه روشنی است که شما در حال اولویت بندی پوسته پوسته شدن و رشد برای کسب و کار خود هستید. برای کسب و کار در تمام اندازه ها، صفحات گسترده و ضبط دستی نگه داشتن به سرعت قدیمی می شود. با استفاده از CRM زندگی شما را بسیار آسان تر می کند و به رشد کسب و کار شما کمک می کند - تحقیقات نشان می دهد reps فروش که کار در شرکت های با استفاده از نرم افزار CRM تلفن همراه رسیده 65٪ از سهمیه فروش خود را، در مقایسه با 22٪ در شرکت هایی که نرم افزار CRM تلفن همراه استفاده نمی کند.

با این حال، همه چیز با گسترش تیم و لیست تماس شما پیچیده می شود. هر چه اطلاعات بیشتری در CRM خود ردیابی کنید، و هر چه اعضای تیم بیشتری با تکیه بر اطلاعات ذخیره شده در آن داشته باشند، ردیابی پیچیده تر اطلاعات چشم انداز شما می تواند دریافت کند.
کشف پنج قطعه از محتوای فعال سازی فروش کسب و کار شما نیاز به ساخت.

تعجب چگونه برای نگه داشتن سیستم های ساده به عنوان شرکت خود و لیست تماس رشد می کنند؟ پاسخ اتوماسیون CRM است. ما ایجاد این راهنمای برای کمک به شما بهبود کارایی با خودکار کردن توابع نرم افزار CRM خود را.
CRM در مقابل اتوماسیون بازاریابی

اگر چه نرم افزار CRM می تواند برخی از وظایف اتوماسیون بازاریابی انجام, CRM خود را به تنهایی ممکن است راه حل مناسب برای خودکار کردن تمام فرایندهای بازاریابی خود را. بیایید در مورد تفاوت های کلیدی بین CRM و بازاریابی نرم افزار اتوماسیون بحث.
بازاریابی نرم افزار اتوماسیون

سیستم های بشود به سمت متخصصان بازاریابی طراحی شده اند برای ارائه مبارزات بازاریابی. این ابزارها به بازاریاداران کمک می کنند تا مشتریان بالقوه را از طریق تحویل خودکار محتوا جذب کنند و فرایند ایجاد را ساده کنند تا به بازاریاداران در ساخت ترافیک درگیر و هدفمندی که تیم های فروش می توانند به مشتریان تبدیل کنند، کمک کنند.

در اینجا چهار ویژگی کلیدی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی:

سرب پرورش -- بازاریابی نرم افزار اتوماسیون باید یکپارچه ایجاد ایمیل های قالبی برای ارائه محتوا به سمت راست منجر در زمان مناسب. با ایجاد یک کمپین پرورش سرب خودکار، شما می توانید CRM خود را برای ارسال ایمیل های برنامه ریزی شده از زمان انتخاب سرب به لیست خود را استفاده کنید، پرورش آنها را از طریق روند صلاحیت سرب.
    تحویل فریمیوم -- نرم افزار شما باید به طور خودکار ارسال محتوای gated به منجر جدید زمانی که آنها انتخاب کردن در برای دریافت اعلان های بازاریابی از شرکت شما. هنگامی که شما راه اندازی اتوماسیون برای مراقبت از این, شما مجبور به ارسال دستی محتوا به منجر - نرم افزار CRM خود را آن را برای شما انجام می دهد, شروع فرایند پرورش سرب به طور خودکار.
    گردش کار سفارشی -- نرم افزار همچنین باید به شما اجازه می دهد برای ساخت گردش کار هدفمند است که پشتیبانی از کمپین های بازاریابی و می تواند به راحتی سفارشی با توجه به مخاطبان و قابل تحویل در حال ارائه است.
    تجزیه و تحلیل مبارزات انتخاباتی -- در نهایت ، بازاریابی نرم افزار اتوماسیون باید اتوماسیون است که به طور دوره ای اندازه گیری داده ها نشان دادن عملکرد مبارزات انتخاباتی ایجاد کنید.

اتوماسیون بازاریابی ساده فرایند پرورش سرب. هنگامی که سرب واجد شرایط می شود، ادغام با CRM شرکت خود را هموار می تواند تیم فروش خود را گرفتن بیش از برای بستن فروش حمایت کند.


نرم افزار اتوماسیون CRM

در حالی که نرم افزار اتوماسیون بازاریابی طراحی شده است برای کمک به بازاریاداران به طور کارآمد ارائه محتوا، نرم افزار CRM طراحی شده است برای کمک به فروش و خدمات به مشتریان حرفه ای پیگیری و مدیریت تلاش های نامزدی خود را با مشتریان.

اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در زمان، درگیر با منجر بیشتر، و زمین فروش سریع تر، در اینجا چهار راه شما می توانید CRM برای خودکار تلاش های خود را استفاده کنید.

اتوماسیون ورود داده ها -- Salespeople صرف 17 ٪ از روز خود را در ورود داده ها. پیاده سازی اتوماسیون داده ها را از طریق سیستم CRM خود را بزرگ زمان محافظ است که آدرس نقطه درد عمده ای برای کسانی که در فروش است.
    تنظیم دنباله های ایمیل شخصی — استفاده از داده های بهترین  نرم افزار CRM خود را برای ایجاد دنباله های ایمیل برای درگیر شدن با منجر یک راه ساده برای اضافه کردن شخصی سازی بدون دستی دوباره ایجاد محتوا است.
    ورود به سیستم تمام تعاملات مشتری به طور خودکار -- ابزار CRM شما باید قادر به ورود خودکار تماس های تلفنی و تعاملات ایمیل با منجر خود را هر بار که شما با آنها درگیر. با به روز نگه داشتن سوابق تماس خود را از طریق اتوماسیون، شما همیشه به روز ترین اطلاعات در مورد جایی که سرب می ایستد در طول فرایند فروش.
    اتوماسیون خدمات به مشتریان -- اگر شرکت شما با استفاده از نرم افزار chatbot برای درگیر شدن با منجر و مشتریان برای مسائل مربوط به خدمات ، این اطلاعات باید به طور خودکار در CRM خود را برای دید بیشتر به سوالات مربوط به خدمات وارد شده است.

در حال حاضر ، بیایید آدرس که آیا شرکت شما نیاز به تنها یک راه حل اتوماسیون و یا هر دو CRM و اتوماسیون بازاریابی به رشد.
آیا سازمان شما نیاز به CRM جداگانه و بازاریابی نرم افزار اتوماسیون؟

پاسخ کوتاه این است که بستگی به نیازهای منحصر به فرد شرکت شما دارد. به عنوان یک سازمان فروش، شما باید حداقل یک سیستم ساده در محل برای مدیریت داده های مشتری و ارتباطات داشته باشد. ما توصیه می کنیم با شروع CRM تیم خود را به طور کامل راحت با استفاده از قبل از پیاده سازی سیستم های دیگر. CRM شما باید به عنوان پایه و اساس که بر اساس آن تمام اتوماسیون دیگر ساخته شده است خدمت می کنند.

اگر سازمان شما دارای CRM به طور گسترده ای به تصویب رسید، در اینجا برخی از نشانه های شما همچنین می توانید از داشتن اتوماسیون بازاریابی بهره مند شوند:

منجر در حال لغزش را از طریق ترک -- اگر ، در طول سرب دست خاموش از بازاریابی به فروش ، شما پیدا کردن یک راه ساخت یافته برای تیم بازاریابی خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات سرب و زمینه با فروش برای پیگیری کامل وجود ندارد ، شما ممکن است از اضافه کردن اتوماسیون بازاریابی به CRM خود بهره مند شوند.
    گزارش خسته کننده می شود -- برای بسیاری از reps فروش ، گزارش و وظایف اداری می تواند یک زمان بزرگ خورد. با این حال ، با اتوماسیون CRM ، این لازم نیست که مورد. در صورت که reps فروش صرف ساعت در هر هفته در حال اجرا گزارش و یا مدیریت داده ها دستی ، ایجاد اتوماسیون است که به طور دوره ای صادرات داده ها از CRM خود را می تواند یک راه حل ساده است که سود سهام پرداخت زمانی که آن را به صرفه جویی در زمان می آید.

CRM با اتوماسیون بازاریابی

در حالی که نرم افزار CRM اغلب خود را به متخصصان فروش وام می دهد، بسیاری از پلتفرم ها قابلیت هایی را ارائه می دهند که فرایندهای بین تیم های بازاریابی و فروش را ساده می کند و هم افزایی بهتری بین سازمان های مخالف ایجاد می کند.

هنگامی که تمام اطلاعات بازاریابی و فروش به طور جداگانه ذخیره می شود، می تواند یک استراحت در ارتباطات ایجاد کند که می تواند باعث شود هر دو سازمان علامت روی اهداف خود را از دست دهند. در واقع شرکت هایی که تیم های فروش و بازاریابی دارند که در همترازی کار می کنند، ۳۶٪ حفظ مشتری بیشتری دارند.

گنجاندن قابلیت های اتوماسیون بازاریابی با نرم افزار CRM موجود شما اجازه می دهد تا تیم بازاریابی خود را برای دسترسی به اطلاعات در مورد خط لوله فروش خود را، بنابراین آنها می توانند محتوا و وثیقه است که منجر مناسب در همسویی با اولویت های فروش جذب ایجاد کنید.

به عنوان مثال، پس از گذراندن سال ها برون سپاری خدمات ایمیل خود و احساس قطع ارتباط با مشتریان خود، سوپرمارکت های یونایتد شروع به استفاده از HubSpot برای توسعه یک استراتژی بازاریابی ایمیل کردند.

هنگامی که آنها استراتژی دیجیتال خود را پیاده سازی کردند و شروع به استفاده از گردش کار خودکار کردند، از ارسال ارتباطات جمعی که فاقد تعامل بودند، به اجرای اتوماسیون هدفمند با ایجاد برنامه وفاداری مشتری محبوب خود انتقال دادند.

با رویکرد به روز شده خود را به اتوماسیون بازاریابی، سوپرمارکت های یونایتد در حال بهبود تجربه مشتری موجود خود و رسیدن به مشتریان بالقوه جدید است.

نحوه راه اندازی اتوماسیون CRM

حالا بیایید در مورد اینکه چه فرایندهایی باید شروع به خودکار سازی کنید بحث کنیم. در اینجا توصیه های ما برای بهترین زمان صرفه جویی در اتوماسیون CRM برای شروع با.

ماشه ورودی CRM جدید از ارسالی فرم آنلاین و خرید -- اگر مشتری بالقوه پر کردن فرم در وب سایت شرکت شما و یا می سازد خرید مستقیم ، اطلاعات خود را به طور خودکار به CRM خود اضافه شده است.
    مخاطبین به طور خودکار بخش به لیست ایمیل خاص -- داشتن یک لیست تماس غول پیکر می تواند سردرد را از طریق مرتب سازی. سعی کنید راه اندازی اتوماسیون است که بخش تماس با لیست های مربوطه بر اساس خرید های گذشته و منافع محصول.
    پرورش مخاطبین جدید CRM -- ایجاد روابط با مشتریان بالقوه با مبارزات خوش آمدید خودکار.
    ایجاد یادآوری پیگیری -- اگر دوست دارید به چک این دوره ای با چشم انداز و مشتریان ، شما می توانید راه اندازی یادآوری خودکار برای خودتان برای رسیدن به عقب و درگیر با آنها.

نرم افزار CRM شما باید ادغام های داخلی با ابزارهای دیگری داشته باشد که می توانند اتوماسیون ایجاد کنند تا کار شما آسان تر شود. اگر شما پیدا کردن اتوماسیون است که شما قادر به ایجاد از طریق ادغام ساخته شده در وجود دارد, استفاده از پلت فرم مانند Zapier برای اتصال ابزار مورد علاقه خود را به CRM خود را. در اینجا برخی از ادغام CRM مورد علاقه ما:

Gmail — پیگیری ایمیل های ارسالی از Gmail درون CRM شما.
    Intercom — به طور خودکار ارسال منجر واجد شرایط از chatbot خود را به لیست تماس با CRM خود را.
    Salesmsg -- ارسال و دریافت پیام های متنی از چشم انداز در CRM خود را.
    پیشنهاد -- ایجاد ، ویرایش ، و ارسال پیشنهادات در CRM خود را. ذخیره خودکار داده های پیشنهادی به مخاطبین اختصاص داده شده.

با استفاده از ویژگی های اتوماسیون با نرم افزار CRM خود را می تواند به شما کمک کند تا بسیار بیشتر از پلت فرم. اگر شما آماده استفاده از CRM خود را به سطح بعدی، اتمام این لیست از ویژگی های CRM و ادغام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد