مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟


نرم افزار مدیریت پروژه  به شاخه مدیریت پروژه اختصاص داده شده به برنامه ریزی، زمان بندی، تخصیص منابع، اجرا، ردیابی و تحویل پروژه های نرم افزاری و وب اشاره دارد.

مدیریت پروژه در مهندسی نرم افزار متمایز از مدیریت پروژه های سنتی در آن پروژه های نرم افزاری دارای یک فرایند چرخه عمر منحصر به فرد است که نیاز به دور های متعدد تست، به روز رسانی، و بازخورد مشتری است. اکثر پروژه های مربوط به IT در سبک چابک مدیریت می شوند، به منظور حفظ سرعت فزاینده کسب و کار، و ادامه بر اساس بازخورد مشتری و ذینفعان.
نقش و مسئولیت یک مدیر پروژه نرم افزاری

مدیران پروژه های نرم افزاری ممکن است مجبور به انجام هر یک از کارهای زیر شوند:

برنامه ریزی: این به معنای کنار هم قرار دادن طرح برای کل پروژه از ایده ایده تا نتیجه است. دامنه را تعریف خواهد کرد، منابع لازم را اختصاص می دهد، جدول زمانی را پیشنهاد می کند، طرح اجرا را تعیین می کند، استراتژی ارتباطی را کنار می گذارد و مراحل لازم برای آزمایش و نگهداری را نشان می دهد.
    پیشرو: یک مدیر پروژه نرم افزاری نیاز به مونتاژ و رهبری تیم پروژه، که به احتمال زیاد از توسعه دهندگان، تحلیلگران، آزمایش کنندگان، طراحان گرافیک، و نویسندگان فنی تشکیل شده است. این امر نیاز به ارتباطات عالی، مردم و مهارت های رهبری دارد.


    اجرا: مدیر پروژه در اجرای موفق هر مرحله از پروژه شرکت و نظارت خواهد کرد. این شامل نظارت بر پیشرفت، چک این تیم مکرر و ایجاد گزارش وضعیت است.

    مدیریت زمان: ماندن در برنامه برای تکمیل موفق هر پروژه بسیار مهم است، اما آن را به خصوص چالش برانگیز است که آن را به مدیریت پروژه های نرم افزاری می آید چرا که تغییرات در طرح اصلی تقریبا مطمئن به رخ می دهد به عنوان پروژه تکامل می یابد. نرم افزار مدیریت کارها باید کارشناسان در مدیریت ریسک و برنامه ریزی احتمالی برای اطمینان از پیشرفت رو به جلو زمانی که موانع و یا تغییرات رخ می دهد.


    بودجه: مانند مدیران پروژه های سنتی، مدیران پروژه های نرم افزاری وظیفه دارند بودجه ای برای یک پروژه ایجاد کنند، و سپس تا حد امکان از نزدیک به آن بچسبد، تعدیل هزینه و تخصیص مجدد وجوه در صورت لزوم.

    تعمیر و نگهداری: مدیریت پروژه نرم افزار به طور معمول تست محصول ثابت را تشویق می کند به منظور کشف و رفع اشکالات زود هنگام، تنظیم محصول نهایی به نیازهای مشتری، و نگه داشتن پروژه در هدف. مدیر پروژه نرم افزار مسئول اطمینان از تست مناسب و سازگار، ارزیابی و رفع در حال ساخته شده است.


چگونه یک پروژه نرم افزاری را با موفقیت مدیریت کنیم؟

مقاله اخیر در فوربز نشان می دهد که هشت راه برای بهبود و ساده سازی فرایند مدیریت پروژه نرم افزار وجود دارد؛ این هشت پیشنهاد عبارتند از:

نگاهی به کار غیر توسعه کردن بشقاب تیم خود را به آنها اجازه تمرکز بر توسعه
    انگیزه تیم خود را با به اشتراک گذاری داستان های موفقیت دیگران مانند کسانی که از غول های فن آوری، که الهام بخش و هیجان تیم خود را
    اجتناب از تغییر وظیفه یک بار اختصاص داده شده آن
    سعی کنید به طرح بچسبید (تا زمانی که نیاز به تغییر داشته باشد)
    تشویق سازمان با سازماندهی شدن
    بهره وری ساده از طریق هیئت موثر
    با تیم خود بشناس و یک گزارشگر بسازید
    شکستن طرح نرم افزار CRM  و به آنها وظایف خاص روزانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد