مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

قوانین مربوط به تبلیغات تلفنی چه هستند؟


قوانین مربوط به تماس های بازاریابی زنده در مقررات 21، 21A و 21B است. به طور خلاصه، شما نباید تبلیغات تلفنی زنده ناخواسته برقرار کنید:


به هر کسی که به شما گفته است تماس های شما را نمی خواهند؛
    به هر شماره ثبت شده با TPS یا CTPS، مگر اینکه فرد به طور خاص به تماس های شما رضایت داده است - حتی اگر آنها یک مشتری موجود هستند (مگر اینکه تماس در رابطه با طرح های بازنشستگی است و شما با معیارهای سخت گیرانه، زیر را ببینید)؛
    به منظور خدمات مدیریت ادعا، مگر اینکه فرد به طور خاص به تماس های شما رضایت داده است؛ یا
    در رابطه با طرح های بازنشستگی مگر اینکه شما یک متولی یا مدیر یک طرح بازنشستگی و یا یک شرکت مجاز توسط اداره رفتار مالی، و کسی که شما تماس می گیرید به طور خاص به تماس های خود و یا رابطه خود را با فرد با معیارهای سخت گیرانه رضایت داده است.

شما همیشه باید بگویید که چه کسی تماس می گیرند، اجازه دهید شماره شما (یا یک شماره تماس جایگزین) به فرد دریافت کننده تماس نمایش داده شود، و در صورت درخواست، آدرس تماس یا شماره تلفن رایگان ارائه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمایی های ما در مورد تبلیغات تلفن ثابت  نگاه کنید.
قوانین مربوط به تماس های خودکار چه هستند؟

قوانین مربوط به تماس های خودکار در مقررات 19 هستند، و سخت گیرانه تر هستند. شما نباید یک تماس بازاریابی خودکار ایجاد کنید - که یک تماس ساخته شده توسط یک سیستم شماره گیری خودکار است که یک پیام ضبط شده را پخش می کند - مگر اینکه فرد به طور خاص رضایت داده باشد که این نوع تماس را از شما دریافت کند. رضایت عمومی برای بازاریابی، یا حتی رضایت برای تماس های زنده، کافی نیست - باید به طور خاص تماس های خودکار را پوشش دهد. ببینید چه چیزی رضایت به حساب می آید؟

همه تبلیغات تلفنی  باید شامل نام شما و یک آدرس تماس یا شماره تلفن رایگان باشد. همچنین باید اجازه دهید شماره شما (یا یک شماره تماس جایگزین) به فرد دریافت کننده تماس نمایش داده شود.


TPS و CTPS چه هستند؟

TPS سرویس ترجیح تلفن است. این یک ثبت نام مرکزی از افرادی است که از دریافت تماس های بازاریابی زنده تصمیم گرفتند.

CTPS TPS شرکت است. این کار در همان راه به عنوان TPS، اما برای شرکت ها و دیگر نهادهای شرکت های بزرگ (مشارکت مسئولیت محدود، مشارکت اسکاتلند و نهادهای دولتی).

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر از چگونگی عضویت در TPS/CTPS، به www.tpsonline.org.uk.
چه زمانی می توانیم تماس های بازاریابی را با افراد برقرار کنیم؟

شما می توانید با هر فردی که به طور خاص رضایت دریافت تبلیغات تلفن ثابت از شما - به عنوان مثال، با تیک زدن یک جعبه انتخاب کردن در تماس بگیرید. ببینید چه چیزی رضایت به حساب می آید؟

شما همچنین می توانید تماس های زنده بدون رضایت به یک شماره اگر آن را در TPS ذکر نشده است - اما تنها در صورتی که آن فرد به تماس های خود را در گذشته اعتراض نکرده است و شما بازاریابی ادعا خدمات مدیریت نیست.

در عمل، این بدان معنی است که شما نیاز به صفحه نمایش اکثر لیست تماس در برابر ثبت نام TPS. شما همچنین نیاز به نگه داشتن خود را 'تماس بگیرید' لیست افرادی که اعتراض و یا انتخاب کردن، و صفحه نمایش در برابر آن نیز هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمایی های ما در مورد بازاریابی مستقیم نگاه کنید.

به طور کلی شما نمی توانید تماس های بازاریابی زنده در رابطه با طرح های بازنشستگی. با این حال یک استثنا برای این وجود دارد اما شما باید یک متولی یا مدیر این طرح، و یا مجاز توسط اداره رفتار مالی است. شما همچنین باید یا رضایت فرد را برای تماس ها داشته باشد یا رابطه شما با فرد باید معیارهای سختگیرانه ای را داشته باشد. معیارهایی که اگر می خواهید چنین تماسی را بدون رضایت انجام دهند باید برآورده کنید به ترتیب زیر است:

شما یک رابطه مشتری موجود با کسی که شما تماس بگیرید;
    آنها ممکن است منطقی انتظار چنین تماسی از شما; و
    شما به آنها فرصتی برای انصراف از چنین تماس هایی زمانی که شما جمع آوری جزئیات خود را و در هر پیام شما آنها را ارسال کنید.

چه زمانی می توانیم تماس های بازاریابی با کسب و کارها برقرار کنیم؟

قوانین همان تماس با افراد است. بنابراین ، شما می توانید هر کسب و کار است که به طور خاص به تماس های خود را رضایت تماس بگیرید -- به عنوان مثال ، با تیک تیک زدن انتخاب کردن در جعبه.

شما همچنین می توانید تبلیغات تلفنی  به هر شماره کسب و کار است که در TPS و یا CTPS ثبت نشده است، اما تنها در صورتی که آنها به تماس های خود را در گذشته اعتراض نکرده اند و شما بازاریابی ادعا خدمات مدیریت نیست.

شما باید به یاد داشته باشید که برخی از کسب و کار (تنها معامله گران و برخی از مشارکت) ثبت نام با TPS، و دیگران (شرکت ها، برخی از مشارکت ها و نهادهای دولتی) ثبت نام با CTPS. برای تماس های کسب و کار به کسب و کار (B2B) ، بنابراین شما نیاز به صفحه نمایش در برابر هر دو TPS و CTPS ثبت نام ، و همچنین خود را 'تماس بگیرید' لیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد