مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

بهترین نرم افزار های تماس پرداز

حتی در دنیای دیجیتال امروز، مشتریان اغلب پشتیبانی تلفنی را در هنگام رسیدن به خدمات به مشتریان ترجیح می دهند. بی واسطه بودن و آشنایی صحبت کردن در تلفن با یک انسان واقعی اعتماد بین یک مشتری و عامل خدمات به مشتریان را ایجاد می کند. اما مدیریت پشتیبانی تلفنی می تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از شرکت های رو به رشد باشد. در حالی که آن را اغلب یک راه عالی برای کمک به مشتریان، پشتیبانی تلفن نیز زمان بر ترین، کم هزینه ترین، و سخت ترین برای اندازه گیری کانال پشتیبانی است.

اگر شما می خواهید برای ارائه مشتریان پشتیبانی تلفن بزرگ, شما یک نرم افزار مرکز تماس موثر است که پشتیبانی از تیم خدمات خود را نیاز دارند. بدون نرم افزار، مشتریان خواهد شد در انتظار در انتظار در حالی که عوامل مبارزه برای پاسخ به پرس و جو سمت چپ. سرپرستان قادر به مدیریت هرج و مرج ن خواهند بود زیرا هیچ بینشی نسبت به حجم تماس یا روندها ن خواهند داشت.

بهترین تماس مرکز مسیرهای نرم افزار تماس به عوامل مناسب، فراهم می کند کارکنان با زمینه های اضافی، و کمک می کند تا مدیریت اجرای استراتژی omni کانال.

بنابراین ، چه شما یک تیم ده یا چند صد ، انتخاب ابزار مناسب برای ساخت مرکز تماس خود را حیاتی است. این ویژگی های مشترک نرم افزار مرکز تماس و بهترین گزینه های نرم افزار مرکز تماس موجود در سال ۲۰۱۹ را می شکند.

کسب کمیسیون زمانی که شما ارائه HubSpot به مشتریان خود. 
ویژگی های نرم افزار مرکز تماس

بهترین نرم افزار مرکز تماس بستگی به نیازهای خاص تیم شما دارد. هر ابزاری بسته به اینکه چگونه قصد استفاده از آن را داشته باشد، مزایا و اشکالاتی دارد. برای درک اینکه کدام ابزار برای سازمان شما مناسب است، فهرستی از ویژگی های مورد نظر را تنظیم کنید و سپس روی انتخاب های برتر خود تمرکز کنید. در زیر چند ویژگی شما ممکن است بخواهید در جستجوی خود را در نظر بگیرند.
اومنیخانل

اگر شما به دنبال یک نرم افزار مرکز تماس، سپس شما به احتمال زیاد حمایت از مشتریان خود را از طریق کانال های ارتباطی دیگر و همچنین (مانند ایمیل، چت زنده و یا رسانه های اجتماعی). این مهم است که در نظر بگیرید که چگونه به خوبی نرم افزار مرکز تماس جدید خود را با کانال های دیگر خود را ادغام.

هاب اسپات دریافت که یک تجربه یکپارچه خدمات به مشتریان اصطکاک مشتری را کاهش می دهد و کارایی خط مقدم را افزایش می دهد. ایده آل, تماس های دریافتی باید بر روی میز کمک خود را که اجازه خواهد داد که عوامل به پیگیری از طریق ایمیل وارد شده است. علاوه بر این، این ویژگی اجازه خواهد داد که هر دیگری در تیم خود را ببینید زمینه تعاملات مشتری قبلی - بدون در نظر گرفتن کانال آنها در زمان. این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به ایجاد یک تجربه مشتری سازگار بدون توجه به کانال تعامل آغاز می شود.
تماس با موتینگ

وقتی مشتریان با تیم شما تماس می گیرند، چگونه به سرعت به فرد مناسب متصل می شوند؟ این که آیا نرم افزار شما ارائه می دهد راه اندازی تماس خودکار، و یا اگر مشتریان نیاز به انتخاب یک بخش پس از گوش دادن به مجموعه ای از گزینه ها، مهم است که درک کنید که چگونه راه اندازی تماس خود را کار خواهد کرد. بسیاری از سیستم های پیچیده برای به روز رسانی در پرواز -- بنابراین سعی کنید راه اندازی و تغییر گردش کار خود را در طول دوره آزمایشی خود را مطمئن شوید که شما با یک پیکربندی گیر نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد