مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

https://amoot.sedighi.blogsky.com

روش های برنامه ریزی شخصی با کمک تکنولوژی

روش های برنامه ریزی شخصی با کمک تکنولوژی

اگر فکر می‌کنید که گوشی‌های هوشمند باعث شده است بیش از پیش از انجام کارهای روزانه خود عقب بمانید باید بگوییم به کمک همین گوشی‌ها قادر خواهید بود نظم و ترتیب خاصی به امور روزانه بخشیده و برنامه‌ریزی شخصی برای انجام کارهایتان داشته باشید. با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی شخصی برایتان شرح دهیم.

چرا برای انجام کارهای روزانه برنامه‌ریزی کنیم؟

نکته مهم در داشتن نظم و انضباط برای انجام امور شخصی روزانه فراموش نکردن نکات مهم برای انجام و همچنین اولویت‌بندی کارها است که به موفقیت در انجام پروژه‌ها و مسائل روزانه می‌انجامد، بسیاری افراد به دلیل مشغله‌های کاری و فکری زیادی که دارند بعضا انجام کارهای شخصی که گاهی بسیار مهم هستند را فراموش می‌کنند و یا در زمان مقرر از انجام آن باز می‌مانند، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای این دسته از افراد بسیار واجب است. بنابراین اگر شما هم از زمره این افراد هستید بهتر است به فکر استفاده از تکنولوژی روز دنیا یعنی نرم افزارهای و اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی و مدیریت زمان باشید.

چگونه برنامه نرم افزاری مناسب پیدا کنیم؟

نرم افزارهای بسیاری با قابلیت‌های فراوان در زمینه برنامه‌ریزی شخصی و مدیریت زمان و پروژه‌ها وجود دارد که کاربر بسته به نوع فعالیت خود می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کرده و از آن جهت رسیدن به ایده‌آل‌های برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها بهره‌مند شود، اما این که کدام برنامه برای من مناسب است، سوالی است که در ذهن اکثر کاربران جای میگیرد.

در مورد انتخاب نرم افزار مدیریت کارهای روزانه باید بگوییم این برنامه ها با قابلیت‌ها و آپشن‌های متنوعی وجود دارند از برنامه‌های تک بعدی تقویمی تا برنامه‌های پیشرفته برنامه‌ریزی پروژه‌ها و مدیریتی. برخی برنامه‌ها کاربری ساده‌ای دارند و برخی نیز پیچیده هستند، برای شروع و استفاده شخصی از نرم افزارهای برنامه‌ریزی روزانه پیشنهاد می کنیم کار را با یک نرم افزار با رابط کاربری ساده مثل گوگل شیت یا To doistشروع کنید و در صورت نیاز می‌توانید از برنامه‌های پیشرفته‌تر با آپشن‌های بیشتر مثل Asana بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های نرم افزار برنامه‌ریزی شخصی مناسب

اگر می‌خواهید یک برنامه مناسب انتخاب کنید باید به فاکتورهایی که این برنامه به کاربر ارائه می‌دهد توجه کنید. در ادامه شما را با برخی از ویژگی‌های یک برنامه کاربردی آشنا خواهیم کرد.

مدیریت با تقویم

یکی از آپشن‌هایی که اکثر این برنامه‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهند تقویم است. داشتن یک تقویم همراه که قابلیت اضافه کردن متن و برچسب داشته باشد برای انجام برنامه‌ریزی‌های روزانه و حتی بلندمدت مفید است. بسیاری از این برنامه‌ها قابلیت اعلان سررسید دارند و حتی می‌توانید برنامه‌های بلندمدت مثل قرارملاقات‌ها و جلسات کاری و دوستانه را در این تقویم‌ها علامت‌گذاری کنید. برخی از این برنامه‌ها به قدری پیشرفته هستند که امکان اشتراک گذاری تاریخ‌های مشخص با فهرستی از مخاطبینی که شما در اختیار برنامه می‌گذارید را به شما خواهد داد.

تجزیه و تحلیل زمان

در صورتی که نیاز دارید برای انجام امور روزانه تان تجزیه و تحلیل زمانی داشته باشید، برنامه‌هایی وجود دارند که این  کاربرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این برنامه ها به شما اجازه می دهد تا کارایی زمان‌های اختصاص داده شده به امور را بررسی کنید و بتوانید یک ارزیابی دقیق از کارایی برنامه‌ریزی روزانه خود داشته باشید.

تقسیم‌بندی اهداف

برخی از برنامه‌های نرم افزاری به شما امکان می‌دهند که یک برنامه بلندمدت برای خود تدوین کرده و آن را به بخش‌های کوچکتری تقسیم کنید، به این ترتیب می‌توانید برای هر بخش زیرشاخه‌های متعددی تعریف کنید و کارهایتان را به خوبی مدیریت کنید، با استفاده از این برنامه‌ها شما می‌توانید موفقیت و بهره‌وری هر بخش از برنامه‌های خود را به صورت مجزا بررسی و آنالیز کنید و پیشرفت خود را در برنامه ارزیابی کنید.

نکات مهم در برنامه‌ریزی روزانه

برای این که یک برنامه‌ریزی شخصی کارآمد داشته باشید باید بدانید که چگونه امور روزمره خود را مدیریت کنید. داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری بیشتری را تجربه کنید ضمن اینکه با داشتن برنامه روزانه مدیریت زمان در اختیار شما است و مطمئنا هیچ کاری از قلم نخواهد افتاد. ویژگی‌های یک برنامه کاربردی را در ادامه مطالعه می‌کنید.

اولویت‌بندی کارها

ممکن است همیشه مشغول کار باشید اما با این وجود حجم عظیمی از کارهای انجام نشده نیز داشته باشید، یکی از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار برنامه ریزی کاربردی این است که کارها را اولویت‌بندی کنید، به این ترتیب وقت کافی برای انجام کارهای مهمتر خواهید داشت و کارهای کم اهمیت‌تر را به قسمت‌های پایین‌تر فهرست خود منتقل کنید. باید بدانید که چه کاری را در چه زمانی انجام دهید.

داشتن یک چشم‌انداز بلندمدت

همیشه سعی کنید برای انجام کارها و امور شخصی روزانه خود یک هدف داشته باشید، برنامه‌ریزی شخصی روزانه شما باید بخشی از یک هدف بزرگ باشد، به طور مثال ترک یک عادت اشتباه، پیروی از سبک جدید زندگی و رژیم غذایی، درس خواندن برای کنکور، آمادگی برای یک مصاحبه شغلی و ... از جمله مواردی است که می‌تواند اهداف بلندمدت شما را تشکیل داده و انجام امور روزانه شما را جهت‌دهی کند.

انعطاف‌پذیری برنامه

نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که داشتن برنامه‌ریزی شخصی به معنای زندگی در یک چارچوب خسته کننده نیست، شما باید یک برنامه شخصی منعطف داشته باشید، به این معنا که هرزمان نیاز باشد بتوانید چارچوب یا جزئیات برنامه را تغییر دهید. گاهی ممکن است حوادث و بحران‌های ناگهانی برنامه‌ریزی شما را مختل کند، باید همه چیز را در برنامه‌ریزی خود پیش بینی کنید.

جمع‌بندی نهایی

عادت کردن به انجام کارها روی نظم و ترتیب به شما کمک می کند تا شخص منظم‌تری باشید، ضمن این که انجام هیچ کاری را فراموش نمی‌کنید و با بهره وری بیشتری قادر به مدیریت کردن اوضاع کارهایتان خواهید بود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت پیش برد اهداف می‌تواند کمک مطمئنی به شما برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلندمدت باشد. فراموش نکنید که تکنولوژی مثل یک شمشیر دولبه است، اگرچه امروز تلفن های هوشمند باعث شده است که ساعات زیادی از روز را به گشت زدن در اینترنت سپری کنید با همین تکنولوژی می‌توانید تمام امور روزانه خود را برنامه‌ریزی کرده و با نظم امور روزانه خود را پیگیری کنید.

بهترین نرم افزار های تماس پرداز

حتی در دنیای دیجیتال امروز، مشتریان اغلب پشتیبانی تلفنی را در هنگام رسیدن به خدمات به مشتریان ترجیح می دهند. بی واسطه بودن و آشنایی صحبت کردن در تلفن با یک انسان واقعی اعتماد بین یک مشتری و عامل خدمات به مشتریان را ایجاد می کند. اما مدیریت پشتیبانی تلفنی می تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از شرکت های رو به رشد باشد. در حالی که آن را اغلب یک راه عالی برای کمک به مشتریان، پشتیبانی تلفن نیز زمان بر ترین، کم هزینه ترین، و سخت ترین برای اندازه گیری کانال پشتیبانی است.

اگر شما می خواهید برای ارائه مشتریان پشتیبانی تلفن بزرگ, شما یک نرم افزار مرکز تماس موثر است که پشتیبانی از تیم خدمات خود را نیاز دارند. بدون نرم افزار، مشتریان خواهد شد در انتظار در انتظار در حالی که عوامل مبارزه برای پاسخ به پرس و جو سمت چپ. سرپرستان قادر به مدیریت هرج و مرج ن خواهند بود زیرا هیچ بینشی نسبت به حجم تماس یا روندها ن خواهند داشت.

بهترین تماس مرکز مسیرهای نرم افزار تماس به عوامل مناسب، فراهم می کند کارکنان با زمینه های اضافی، و کمک می کند تا مدیریت اجرای استراتژی omni کانال.

بنابراین ، چه شما یک تیم ده یا چند صد ، انتخاب ابزار مناسب برای ساخت مرکز تماس خود را حیاتی است. این ویژگی های مشترک نرم افزار مرکز تماس و بهترین گزینه های نرم افزار مرکز تماس موجود در سال ۲۰۱۹ را می شکند.

کسب کمیسیون زمانی که شما ارائه HubSpot به مشتریان خود. 
ویژگی های نرم افزار مرکز تماس

بهترین نرم افزار مرکز تماس بستگی به نیازهای خاص تیم شما دارد. هر ابزاری بسته به اینکه چگونه قصد استفاده از آن را داشته باشد، مزایا و اشکالاتی دارد. برای درک اینکه کدام ابزار برای سازمان شما مناسب است، فهرستی از ویژگی های مورد نظر را تنظیم کنید و سپس روی انتخاب های برتر خود تمرکز کنید. در زیر چند ویژگی شما ممکن است بخواهید در جستجوی خود را در نظر بگیرند.
اومنیخانل

اگر شما به دنبال یک نرم افزار مرکز تماس، سپس شما به احتمال زیاد حمایت از مشتریان خود را از طریق کانال های ارتباطی دیگر و همچنین (مانند ایمیل، چت زنده و یا رسانه های اجتماعی). این مهم است که در نظر بگیرید که چگونه به خوبی نرم افزار مرکز تماس جدید خود را با کانال های دیگر خود را ادغام.

هاب اسپات دریافت که یک تجربه یکپارچه خدمات به مشتریان اصطکاک مشتری را کاهش می دهد و کارایی خط مقدم را افزایش می دهد. ایده آل, تماس های دریافتی باید بر روی میز کمک خود را که اجازه خواهد داد که عوامل به پیگیری از طریق ایمیل وارد شده است. علاوه بر این، این ویژگی اجازه خواهد داد که هر دیگری در تیم خود را ببینید زمینه تعاملات مشتری قبلی - بدون در نظر گرفتن کانال آنها در زمان. این ویژگی اجازه می دهد تا شما را به ایجاد یک تجربه مشتری سازگار بدون توجه به کانال تعامل آغاز می شود.
تماس با موتینگ

وقتی مشتریان با تیم شما تماس می گیرند، چگونه به سرعت به فرد مناسب متصل می شوند؟ این که آیا نرم افزار شما ارائه می دهد راه اندازی تماس خودکار، و یا اگر مشتریان نیاز به انتخاب یک بخش پس از گوش دادن به مجموعه ای از گزینه ها، مهم است که درک کنید که چگونه راه اندازی تماس خود را کار خواهد کرد. بسیاری از سیستم های پیچیده برای به روز رسانی در پرواز -- بنابراین سعی کنید راه اندازی و تغییر گردش کار خود را در طول دوره آزمایشی خود را مطمئن شوید که شما با یک پیکربندی گیر نیست.

3 کمک نرم افزار CRM به بهبود تجربه مشتری

چگونه می توان فرآیند خرید محصول را به یک تجربه عالی برای مشتری تبدیل کرد؟

بسیاری از صاحب نظران در پاسخ به پرسش بالا یکپارچه سازی CRM را توصیه می کنند. زیرا پیاده سازی CRM این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد که استراتژی‌های مؤثر برای مدیریت روابط با مشتریان خود طراحی کنند.

تجربه خوب مشتری قلب تپنده هر کسب‌وکار موفقی است. زیرا:

 

رضایت مشتری را افزایش می‌دهد.

با تشویق مشتریان برای بازگشت و خرید بیشتر، موجب وفاداری به برند می‌شود.

میزان فروش و سود را افزایش می‌دهد.

 

بنابراین برای فروش بیشتر باید تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنید و سامانه مدیریت CRM می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

  

نرم‌افزار CRM به 5 روش زیر می‌تواند تجربه مشتری را بهتر کند:

  

 

1. برقراری ارتباط مداوم با مشتریان

 

مشاور استقرار CRM ابزار بازاریابی مناسبی را در اختیار کسب و کارها می‌گذراد. مثلاً می‌توانید با استفاده از پنل های پیام صوتی انبوه یا پیامک انبوه، انواع بازاریابی را متناسب با نیازهای خود انجام دهید. اگر محتوای ارسالی شما برای مشتری ارزشمند باشد، از دریافت آن استقبال خواهد کرد.

برای مثال در روز تولد مشتری برای او ایمیل تبریک بفرستید و در آن کد تخفیفی برای خرید محصولات خود به عنوان هدیه در نظر بگیرید. البته لازم است که قبلاً اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری و ثبت کرده باشید.

 

بهترین نرم افزار CRM باعث بهبود تجربه مشتری می شود

 

2. ایجاد یک تصویر و تجربه ثابت از برند

 

منظور از تجربه ثابت این است که مشتری به استانداردها و ویژگی‌های خاص برند شما عادت بکند و شما را با آن ها بشناسد.

 

ارائه تصویر و تجربه یکدست از برند یکی دیگر از امکاناتی است که نرم‌افزارهای CRM در اختیار می‌گذراند. موفقیت برند مک‌دونالد مثال بسیار خوبی در این زمینه است. به هر کجای دنیا سفر کنید خواهید دید که شکل و شمایل مک‌دونالد و کیفیت خدماتی که ارائه می‌کند کاملاً یکسان است. و این کلید محبوبیت فراوان این برند هست.

 

اگر بتوانید هر فرآیندی در کسب‌وکار را در جای مناسب خودش قرار دهید، افزایش کیفیت تجربه مشتری شما تضمین می‌شود.

 

خدمتی که نرم‌افزارCRM در این زمینه برای شما انجام می‌دهد،خودکار سازی این فرآیندها است. مثلاً اگر مشتری در وب سایت شما ثبت نام کند، سامانه مدیریت CRM یک ایمیل تشکر برای او ارسال می‌کند. در این ایمیل می‌توانید به اطلاع مشتری برسانید که به‌زودی از طرف شما با او تماس گرفته خواهد شد. نرم‌افزار سی ار ام سپس به صورت خودکار، کار جدید برای شما یا مسئول مربوط تعریف می‌کند که با مشتری جدید تماس بگیرید.

 

به این صورت هیچ فعالیت مشتری از چشم شما پنهان نمی‌ماند. رسیدگی مستمر و به موقع به درخواست‌ها، حس کارایی و ثبات را به مشتری القاء می‌کند.

 

3. شناخت بهتر مشتری

 

مهم‌ترین امکانی که برنامه‌های CRM در جهت بهبود کیفیت تجربه مشتری برای شما ایجاد می‌کند، شناخت هر چه بهتر مشتری است. با توجه به گزارش‌های دقیق CRM متوجه می‌شوید که چه محتوا و محصولی برای مشتری جذاب است. مثلاً اگر مشتری‌ها در ایمیل، روی لینک مربوط به محصول خاصی کلیک کنند. نشان‌دهنده این است که به آن محصول علاقه‌مندند. حالا شما می‌توانید با یک پیشنهاد تخفیف برای آن محصول آن‌ها را ترغیب به خرید کنید. هم تجربه خوب برای مشتری می‌سازید و هم سود برای خودتان!

 

 

در پایان یادآور می‌شویم که در این مقاله فقط به مشتریان موجود اشاره کردیم. اما همه مطالبی که گذشت برای مشتریان احتمالی هم جواب می‌دهد. خرید نرم ‌افزار CRM هم برای کسب‌وکارهای کوچک و هم بزرگ ارزشمند است. در واقع باید بررسی قیمت و خرید نرم افزار CRM را یک سرمایه‌گذاری موفق برای بهبود تجربه مشتریان دانست.